با بازی ساموئل ال‌جکسون

ادامه ماجراجویی‌های «شفت»

نسخه جدیدی از ماجراجویی‌های «شفت» ساخته می‌شود. این نسخه، به احیای داستان مجموعه‌ای تلویزیونی می‌پردازد که در دهه 70 میلادی موفقیت بالایی کسب نکرد. نقش شخصیت جان شفت را در نسخه احیا شده سینمایی، ساموئل ال جکسون بازی می‌کند. او یک مامور پلیس سختگیر و کمی خشن است که در سطح شهر نیویورک به مبارزه با عوامل فساد می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۹۵

شرکت سونی تهیهکننده این اکشن ماجراجویانه دلهرهآور، تیم استوری را برای کارگردانی آن انتخاب کرده است. جسه تی آشر هم نقش مقابل جکسون را در شفت سینمایی به عهده دارد. قرار است او پسر جان شفت باشد.

نسخه تلویزیونی شفت سال 1972 روی آنتن رفت. تنها یک فصل مجموعه تولید شد و تماشاگران قاب کوچک تعداد 13 اپیزود آنرا تماشا کردند. نقش شفت را در این کار تلویزیونی ریچارد رادنتری به عهده داشت. این مجموعه به دنبال موفقیت مالی و انتقادی فیلم سینمایی شفت در سال 1971 تولید شد و جزو اولین کارهای تلویزیونی بود، که یک شخصیت سیاهپوست را در راس ماجراهایش داشت. همین موضوع، جایگاه خاصی برای آن در بین مجموعههای تلویزیونی باز کرد. نشریه هالیوودریپورتر مینویسد، شفت سینمایی برای اوایل ژوئن 2019 آماده نمایش میشود. اما زمان شروع کار فیلمبرداریاش هنوز معلوم نیست!

جان سینگلتن در سال 2000 یک نسخه سینمایی از داستان شفت را با بازی ساموئل ال جکسون کارگردانی کرد. این نسخه با هزینه تولید 46 میلیون دلاریاش، 70میلیون دلار در آمریکا فروش کرد. این رقم فروش کمپانی پارامونت را متقاعد به ساخت قسمتهای بعدی آن نکرد. تهیه کنندگان فیلم انتظار فروش بالای 200 میلیون دلار را برای آن در سطح جهانی داشتند. اما منتقدان سینمایی ایرادهای زیادی به این نسخه اکشن و ماجراجویانه گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها