رئیس پلیس فتای استان اصفهان خبر داد؛

کلاهبرداری از طریق فروش اینترنتی بلیت هوایی اربعین

فردی که با درج آگهی فروش ویژه بلیت هوایی اربعین در یکی از شبکه‌های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد ازسوی ماموران پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۰۱
کلاهبرداری از طریق فروش اینترنتی بلیت هوایی اربعین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: فرد شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، در یکی از شبکه‌های اجتماعی با آگهی فروش بلیت هوایی سفر به کربلای معلی ویژه اربعین حسینی با قیمت نازل روبرو شدم، من هم بابت خرید بلیت مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حساب صاحب آگهی مذکور واریز کرده و چندین روز منتظر دریافت آن بودم، اما نه تنها بلیتی دریافت نکردم بلکه فروشنده نیز دیگر پاسخگوی تماس خود نیست.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان افزود: ماموران این پلیس پس از اظهارات شاکی بلافاصله وارد عمل شده و با بررسی‌های علمی و تخصصی در فضای مجازی توانستند عامل این کلاهبرداری را دستگیر و تحویل مراجع قضائی کنند.

سرهنگ مرتضوی در خصوص کلاهبرداری از زائران پیاده روی اربعین در فضای مجازی هشدار داد و گفت: به زائران عزیز توصیه می‌کنیم برای تهیه بلیت به دفاتر هواپیمایی مراجعه و از خرید بلیت از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین سفر سریع، بدون ویزا و ارزان برای اربعین منتشر می‌شود، به‌منظور کلاهبرداری از افراد است گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها