طلاق گوگلی: درباره تاثیر و نقش فضای مجازی در فروپاشی خانواده‌ها و استفاده بی‌رویه و نامناسب زوج‌ها از شبکه‌های اجتماعی فراوان گفته و نوشته شده است، اما جالب است بدانید این بار google maps ماجرای جنجالی به پا کرد که به طلاق یک زوج انجامید.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۱۲

داستان از این قرار است که مردی در حال جستوجوی اینترنت پس از استفاده از قابلیت Street View گوگل، متوجه فردی در تصویر شده است و متوجه شده زنی که در تصویر با مردی بر روی نیمکت نشسته، همسرش است. در واقع مرد با توجه به لباسها و چهره، همسرش را شناخته که با مردی در حال معاشرت است. این عکس در سال 2013 از لیما، پایتخت پرو گرفته شده و پس از سالها باعث کشف یک رابطه شده است.

پس از طلاق هم این مرد تصمیم میگیرد تا تصاویر کشف شده را در فیسبوک به اشتراک بگذارد و ماجرا را رسانهای کند.

مادربزرگ نوشابه خور: اصولا افراد سالمند بهدلیل برخی بیماریها رژیم غذایی محدودی دارند، اما یک مادربزرگ آمریکایی که 77 ساله است رژیم غذایی عجیب و غریبی دارد، او عاشق نوشابه است و هروز چهار قوطی نوشابه میخورد که مقدار عظیمی شکر را وارد بدن او میکند. با وجود این میزان مصرف بیرویه نوشابه، خانم جیکی پیج 77 ساله دارای اندامی متناسب است و خود نیز اصرار دارد که از سلامت کامل برخوردار است. جیکی در توصیف خودش گفت: من به نوشابه اعتیاد ندارم، ولی بیش از اندازه این نوشیدنی را دوست دارم. نوشابه تنها نوشیدنی است که به من آرامش میدهد و نمیتوانم هیچ جایگزینی برای آن پیدا کنم.

یک خبر خوب: یکی از خبرهای خوب هفته گذشته افتتاح یک مدرسه بود، حالا شاید بپرسید مدرسه که زیاد افتتاح میشود، اما این مدرسه که در منطقه 2 پایتخت فعالیت خودش را آغاز کرده است با همه مدارس دیگر تفاوت ویژهای دارد، نام این مدرسه «فرشتگان آسمانی» است و دانش اموزان آن دختران مبتلا به بیماری اوتیسم هستند که پیش از این نمیتوانستند در هیچ مدرسهای تحصیل کنند. در واقع برای اولین بار است که این دختران به شکل رسمی مدرسهای تخصصی و مستقل برای خودشان دارند و میتوانندبه راحتی هم مراحل درمانی بیماری خود را بگذرانند و هم ادامه تحصیل دهند. اوتیسم به اختلالات عصبی شناختی گفته میشود که مبتلایان را از روابط اجتماعی دور میسازد و تخیل، تفکر و تکلم آنان را دچار اختلال میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها