آیا پرسپولیس بازیکن خاطی را می‌بخشد؟

تلاش مسلمان برای بازگشت

محسن مسلمان اوضاع جالبی در ذوب‌آهن ندارد. او بعد از جدایی از پرسپولیس، از نظر روحی افت فاحشی داشت و از شرایط آرمانی جسمی هم دور شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۸۴

محسن قرار بود بازیساز اصلی ذوبآهن باشد و گلهای زیادی برای این تیم بسازد ولی موفق نشد. اخیرا نمازی تصمیم گرفت در بازی با صنعت نفت، این بازیکن را در فهرست 18 نفره تیم نگذارد. مسلمان هم به خاطر این اتفاق شاکی شد و به تهران بازگشت، در حالی که قاعدتا باید از باشگاه اجازه میگرفت. او سر خود این کار را کرد تا شایعات زیادی درباره اخراجش از باشگاه ذوبآهن شنیده شود. نمازی اما این خبر را تکذیب کرد و گفت باید به وضعیت مسلمان رسیدگی شود.

روز سهشنبه هفته گذشته جلسهای در باشگاه ذوبآهن برگزار شد که محسن هم در آن حضور داشت. بعد از جلسه رسانهها اعلام کردند بازگشت مسلمان به تیم قطعی شده ولی تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است. در همین حال مسلمان تمام پستهای مربوط به ذوبآهن را از پیج خود پاک کرد و در عوض تصویری از خودش در جشن قهرمانی پرسپولیس منتشر کرد.

مسلمان در تلاش است تا هر طور شده نیمفصل به پرسپولیس بازگردد و دوباره برای قرمزها بازی کند، ولی نکته اینجاست برانکو هر بازیکنی را رد میکند، او را بسختی بازمیگرداند. همین حالا رامین رضائیان تمایل زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد، ولی مربی کروات پای خود را در یک کفش کرده که او را نمیخواهد، حتی با وجود پارگی رباط صلیبی حسین ماهینی. رامین رفتارهایی کرده که برانکو به هیچ وجه اجازه بازگشتش را نمیدهد. مسلمان هم تا حدود زیادی شبیه به رامین از پرسپولیس رفت. برانکو از چند وقت قبل اصلا او را بازی نداد و مسلمان هم چپ و راست روی نیمکت قیافه میگرفت. حالا مسلمان به نزدیکانش گفته میخواهد هر طور شده به پرسپولیس بازگردد ولی باید دید آیا باشگاه پرسپولیس و بخصوص برانکو به عنوان نفر اول فنی این تیم او را میپذیرند و به بازگشتش رضایت میدهند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها