مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار کامل آتش سوزی های چند روز گذشته در جنگل ها و مراتع منطقه آب حیات و کوه سیاه شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۴
مهار کامل آتش سوزی در جنگل های شهرستان چرام/ اعزام تیم های ارزیاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ،عزت الله بهشتی فر افزود: آتش سوزی های به وقوع پیوسته جنگل ها و مراتع مناطقی از استان با تلاش نیروهای اطفای حریق منابع طبیعی و همکاری بسیج و نیروهای مردمی مهار شد.

بهشتی فر با بیان اینکه تیم های کنترلی و ایمن سازی منابع طبیعی در چند روز اخیر کنترل مناطق و پایش را برای جلوگیری از بروز مجدد آتش سوزی انجام دادند، اظهار کرد: تیم های برآورد خسارت طی امروز به مناطق آسیب دیده اعزام و با ارزیابی وضعیت، میزان خسارت وارده به جنگل ها و مراتع بررسی خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: بیش از ۹۰ درصد نیروهای فعال در عملیات اطفای حریق هفته گذشته نیروهای منابع طبیعی بودند و در صحنه حضور فعال داشتند و دهیاران نیز در این راستا کمک کردند.

بهشتی فر با اشاره به بروز برخی آتش سوزی کوه ها و مراتع به شکل عمدی و سهل انگارانه، عنوان داشت: آتش سوزی در منطقه سرفاریاب با بروز آتش سوزی در چند نقطه و همچنین بروز آتش سوزی به شکل همزمان در کوه های اطراف می تواند تعمدی باشد.

وی افزود: آتش سوزی های چند روز اخیر به احتمال فراوان تعمدی بوده است و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی عاملین این آتش سوزی شناسایی و برخورد قانونی نیز انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها