فردا روشن است: در روزگاری که برخی داخلی‌ها و خارجی‌ها تمام توان‌شان را برای تیره و تار نشان دادن آینده کشور بسیج کرده‌اند و انواع جنگ روانی را به راه انداخته‌اند، مرضیه برومند هنرمند خوب کشورمان در نشست خبری جشنواره تئاتر عروسکی حرف‌های جالبی زد و خطاب به ترامپ وآنهایی که او را تشویق به اعمال تحریم بیشتر می‌کنند، گفت: «دود این حرف‌ها در چشم مردم می‌رود، ما فرهنگی‌ها دورنگر و آینده‌نگرتر از این هستیم که امروز را وا بگذاریم و به فردا هم فکر نکنیم؛ فردا روشن است و آسمان عروسک‌ها هم آبی است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۴۷

حضور پررنگ بانوان ایران در جاکارتا: کاروان ورزشی ایران در حالی در بازیهای آسیایی شرکت میکند که حضور بانوان نسبت به دوره قبل رشد 70 درصدی داشته است. در بازیهای آسیایی جاکارتا 282 ورزشکار مرد ایرانی حضور دارند که نسبت به دوره گذشته این بازیها در کرهجنوبی رشد
28 درصدی دارد در بخش زنان هم قهرمانان ایران با 97 شرکتکننده و رشدی 70 نسبت به بازیهای آسیایی اینچئون برای کشورمان به میدان خواهند رفت.

همچنین برای نخستینبار در تاریخ ورزش کشور ورزشکاران تمامی 31 استان ایران در کاروان اعزامی دستکم یک نماینده دارند جوانترین ورزشکار اعزامی ایران به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی هم
یک خانم است، آرمینا صادقیان عضو تیم ملی تیراندازی فقط 16 سال دارد.

درگذشت خانم وزیر: 46 سالگی برای مرگ بسیار زود است، بخصوص که چهرهای شناخته شده در حد
یک وزیر در کشوری بزرگ و اروپایی باشی! هفته گذشته خانم کارمن چاکون، وزیر سابق دفاع اسپانیا در 46 سالگی و براثر بیماری قلبی در بارسلون درگذشت. او نخستین وزیر دفاع زن اسپانیا بود، در سال 2008 و در حالی که 37 سال بیشتر نداشت از سوی لویس رودریگز زاپاترو به این سمت منصوب شد و تا سال 2011 نیز به کار خود ادامه داد، اما آنچه او را در جهان معروف کرد این بود که زمان پذیرش مسئولیت وزارت دفاع اسپانیا هفت ماهه باردار بود و در همین شرایط بارداری سفری سنگین به افغانستان داشت که تصاویر آن هنوز هم در فضای مجازی وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها