نتانیاهوبعد از باخت تمام عیار امنیتی و نظامی در غزه آتش‌بسی که با آن مخالف بود را پذیرفت!

شکست قطعی‌اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت تل‌آویو خواهان آتش‌بس کامل در غزه است و به چیزی کمتر از این راضی نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۹۴
نتانیاهو: خواستار آتش‌بس کامل در غزه هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در اولین واکنش علنی بعد از دور تازه تبادل آتش در نوار غزه، مدعی شد که خواستار رسیدن به یک آتش‌بس کامل با حماس است.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، نتانیاهو در آغاز نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی گفت: «ما در حال مبارزه با تروریسم در غزه هستیم. این کار به این زودی‌ها به موفقیت نمی‌رسد.»

نتانیاهو در ادامه گفت: «تقاضای ما روشن است، یک آتش‌بس کامل. ما به کمتر از آن راضی نمی‌شویم. تاکنون صدها هدف نظامی حماس را نابود کرده‌ایم و با هر بار حمله نیروهای اسرائیل، هزینه‌های سنگین دیگری بر حماس وارد می‌شود.»

درحالی که تلاش‌هایی از سوی مقام‌های سازمان ملل متحد و مصر برای حصول یک آتش بس بلندمدت بین تل آویو و حماس صورت گرفته، اما تل‌آویو موضع دقیق خود را در این مورد روشن نکرده است.

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در جریان مقابله با راهپیمایی‌های هفتگی فلسطینی‌ها، بیش از ۱۰۰ غیرنظامی فلسطینی را شهید و صدها نفر را زخمی کرده‌اند. نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به این کشتار، بارها شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک به غزه را هدف قرار داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها