اگر به بازی‌های گروهی علاقه دارید و عنوان‌های جهانی مثل PUBG و Fortnite حسابی شما را مجذوب خود کرده، حتما بازی مینی‌میلیتیا را تجربه کنید.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۰۹

مینیمیلیتیا یکبازی دو بعدی است که شما را به چالش مبارزههای آنلاین دعوت میکند. شما در نقش یک سرباز کوچک وارد زمین میشوید و باید دیگر کاربران را شکست دهید. شما میتوانید یک نام برای خود انتخاب کنید، لباسها و صورتهای مختلف برگزینید تا یک شخصیت مجزا بسازید. در شروع بازی یک تفنگ معمولی مانند کلت یا هفتتیر دارید، ولی در زمین بازی میتوانید تفنگهای حرفهایتر و قویتری پیدا کنید. علاوه بر نبرد آنلاین میتوانید با دوستانتان و بهصورت رو در رو هم مبارزه کنید. تا 12 نفر میتوانید دور هم جمع شوید و با استفاده از وایفای یا بلوتوث یک مبارزه جانانه را شروع کنید. در هر دو مدل آنلاین و گروهی میتوانید یک تیم تشکیل داده و با یاران خود به جنگ دیگر کاربران بروید. یکبخش دیگر این بازی، زنده ماندن است. در این بخش شما و یارانتان باید با رباتهایی که به شما حمله کردهاند، مبارزه کنید. در این مدل هرچه بیشتر زنده بمانید، برنده خواهید بود.

یک مبارزه نفسگیر

بازی نفسکش یک بازی مبارزهای دو نفره است؛ شبیه به تیکین و کامبت، ولی در ایرانیترین شکل ممکن. این بازی که به صورت عجیبی بومیسازی شده، داستان پهلوانانی است که به مبارزه یکدیگر میروند. نفسکش، یک بازی آنلاین است و شما در این نبرد به جنگ دیگر کاربران خواهید رفت. علاوه بر مبارزه باید هر روز تمرین کنید تا قدرت خود را افزایش دهید. این بازی طراحی جذابی دارد، اما مانند بیشتر بازیهای ایرانی چند سال اخیر محتوایی کوچه بازاری دارد. قالبی که از نظر محتوایی شاید چندان غنی نباشد، اما به نظر میرسد با مقبولیت قابل قبولی از سمت کاربران مواجه شده است. نفسکش گیمپلی بسیار خوبی دارد. مبارزهها بخوبی از کار درآمده و نبردهای آنلاین آن نیز هیجان چشمگیری را انتقال میدهد. همچنین شما میتوانید رده خود نسبت به دیگر کاربران و دوستانتان مشاهده کرده و برای رسیدن به ردههای بالاتر تلاش کنید.

اندازهگیری اجسام اطراف

اگر اخبار مربوط به آیاواس 12 را دنبال کرده باشید حتما با اپلیکیشن واقعیت افزوده جدید اپل با نام Measure آشنا شدهاید. اپی که به شما کمک میکند اجسام اطراف خود را اندازهگیری کنید. حالا شرکت گوگل که همیشه در حال مبارزه با اپل است، محصولی دقیقا با همان نام و البته با همان عملکرد را که پیش از این بهصورت محدود عرضه کرده بود برای اکثر گوشیهای اندرویدی منتشر کرده است. Measure میتواند طول و عرض اجسام اطرافش را اندازهگیری کند. علاوه بر این میتوانید از این اپ بهعنوان یک خطکش نیز بهره ببرید. یک نقطه مبدا انتخاب کرده و سپس با دوربین گوشی نقطه دیگر را بهعنوان مقصد تعیین کنید، خطکش فرضی اندازه دقیق این مسافت را به شما اعلام میکند. علاوه بر این میتوانید بهعنوان تراز نیز از آن استفاده کنید تا از صاف بودن سطوح مطلع شوید.

راهی برای خودشناسی

اپلیکیشن فارسیزبان میلوژی مخصوص کسانی است که علاقه زیادی به کشف زوایای شخصیتی خود و خودشناسی بیشتری دارند. میلوژی به شما کمک میکند کنترل بهتری روی رفتارها، برخوردها و عکسالعملهای روزانه خود داشته باشید. این اپ که بر پایه علم روان شناسی شکل گرفته است، مجموعهای از کارهای کوچک و علمی را به کاربرانش توضیح میدهد. تمرینهای موجود در اپلیکیشن فارسی زبان میلوژی تاثیر مستقیمی بر هوش اجتماعی یا همان EQ دارد و در نتیجه باعث میشود انسان کاملتری برای قرار گرفتن در جامعه باشید. اپلیکیشن فارسی زبان میلوژی رابط کاربری جذابی هم دارد، ابزارها، سوالها و سنجشهای مختلف در کنار هم و در گروهبندیهای مختلف در اپ جای گرفتهاند. ادعای میلوژی این است که تمام اطلاعات، تمرینها و آموزشها بر پایه علمی و از جدیدترین روشهای روانشناسی استخراج شده است.

قدم زدن در دنیای دایناسورها

Jurassic World یک اپلیکیشن بسیار عالی برای کودکان و نوجوانانی است که به جانوران عظیمالجثه ماقبل تاریخ علاقه زیادی دارند. Jurassic World یک اپ آموزشی در سبک واقعیت افزوده است که شما را وارد دنیای دایناسورها میکند. شما برای دیدن دایناسورهای مختلف در محیط اطرافتان باید راه بروید و دایناسورهای مختلف را پیدا کنید. چیزی شبیه به بازی پوکمانگو، با این تفاوت که این اپ جنبه آموزشی دارد و شما را با گونههای مختلف این جانوران آشنا میکند. تولیدکنندگان این اپلیکیشن با استفاده از نقشههای گوگل، تجمع این جانوران را بیشتر در پارکها، محل بازی بچهها و محیطهای اینچنینی قرار دادهاند تا در کنار فعالیتهای فیزیکی بتوانند دایناسورهای مختلف را پیدا کرده و جزئیات مختلفی در مورد خصوصیات مختلف این جانوران کشف کنند. جالب اینکه در بخش آزمایشگاه این اپ شما میتوانید با ترکیب DNA دایناسورهایی که کشف کردهاید، گونههای جدیدی نیز به وجود بیاورید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها