پس از مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند، موج توجه به این دروازه‌بان تیم ملی در فضای مجازی اوج گرفت. تا جایی که یکی از رسانه‌ها به‌منظور تجلیل از بیرانوند دست به مقایسه‌ای میان این دروازبان با دروازه‌بان‌هایی که در ادوار جام‌جهانی در دروازه تیم ملی ایران ایستاده بودند زد که واکنش‌های مخاطبان را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۹۳

این مساله نشان میدهد که رویای زندگی در اتاق شیشهای، بهواسطه شبکههای اجتماعی و رسانهها در حال محقق شدن است (البته تا زمانی که کسی در زمین رسانهها حضور پیدا نکند وارد این اتاق نمیشود)، به همین بهانه واکنشهای کاربران به ماجرای بیرانوند و آن رسانه را با هم میخوانیم.

sara houshmandi_8

شما همون خبر ساده بنویس لطفا ؛ نمیخواد متن احساسی بنویسی و گند بزنی به هرچی فهم و شعوره!

Faeze

حرف نزنید نمیگن لال مرد حرف نزنید !

reihaneh

خب پس یادداشت میکنیم اصول اساسی برای دروازهبانی: تیپ، قیافه و باکلاس بودن. این وسط حالا یهسری سیو حرفهای داره و یهپنالتی از رونالدو گرفته که اهمیتشون صرفاً در جهت ارضای غرور و فاشیست بازی مزخرف ماست.

خوشدل

والا بیرانوندی که من دیدم هم خوشتیپه هم خوش قیافه، عرضه نوشتن یه متن درست حتی ندارین! حداقل درمورد یه شخصیت به این بزرگی میخواید بنویسید کمی قبلش فکر کنید، بیرانوندی که چقدر عزیز شده واسه مردم.

Ahmad.M.T

زیبایی یک مساله کاملا نسبیه قطعا بهنظر خیلیا علیرضا خوشتیپ و خوشصدا میتونه باش (مثلا آواز خوندنش در برنامه خندوانه ک بسیار زیبا خوند) پس شما حق نداری نظرتو قطعی بدونی و حکم صادر کنی.

متزو

هر کدوم از کسایی که نام بردید زمان خودشون افتخار کسب کردن، این چه توییتیه آخه؟! حتما باید کسی رو بکوبیم تا یکی دیگه رو ببریم بالا؟

Rojanwlae

شما نمیخواد از بیرانوند قدردانی کنی هیچی نگی سنگینتری

صباآذرپیک

خیلی متن زشتی ست لطفا حذف کنید با خطکش شما خوش تیپ نیست با خط کش ما هم خوش تیپ هم باکلاس هم خوش خنده معیارها نسبی ست

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها