
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این خودروها کاملا الکتریکی، هیبریدی برقی و یا هیبریدی معمولی هستند. این شرکت ۹ میلیارد یورو (۱۰.۵ میلیارد دلار) برای توسعه خودروهای سبز خود در نظر گرفته است.
این در حالی است که این خودروساز تخمین می زند ۱۵ تا ۲۰ درصد فروش خودروهایش به اتومبیل های تمام الکتریکی یا کاملا هیبریدی مربوط باشد.
هرچند این گامی بزرگ به حساب می آید اما تغییر شگرفی در استراتژی شرکت نیست. سرژیو مارچیون مدیر ارشد اجرایی فیات کرایسلر در این باره می گوید: موتورهایی که سوخت فسیلی مصرف می کنند در بیشتر خودروهای ما به کار می روند. اما خودروهای خانواده فیات ۵۰۰ از این قاعده مستثنی هستند.
به نظر می رسد دلیل فیات کرایسلر برای این اقدام استانداردهای سختگیرانه تر درباره انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر جهان از جمله آمریکا، اروپا و چین است.
اگر این شرکت سطح انتشار گاز دی اکسید کربن خودروهایش را نکاهد، به طور حتم باید فروش برخی از محصولات اش را متوقف کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛