مدرسه رفتن در 97 سالگی: بسیاری از ما حتی نمی‌توانیم تصور کنیم که در 90 سالگی قادر به انجام کارهای شخصی خودمان باشیم چه برسد به این‌که بخواهیم راهی مدرسه و دانشگاه شویم و قدمی در جهت یادگیری برداریم اما پنگ نان بانوی 97 ساله چینی در این سن تازه راهی مدرسه شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۱۹

او که ساکن شهر ووهان چین است با شرکت در کلاسهای خوشنویسی، نقاشی، آوازخوانی و پیانو خود را از بیکاری و خانهنشینی نجات داده است.

او اکنون یکی از دانشجویان مدرسه است و با افتخار هنرهایش را به نمایش میگذارد.

به کودکان شلیک نکنید: بعد از تولید و اکران موفق فیلم به وقت شام حاتمیکیا که روایت هنری از شرایط خاص منطقه غرب آسیا را در بر میگرفت این بار یک کارگردان خوب زن سینمای کشورمان هم آستین همت بالا زده و میخواهد فیلم «به کودکان شلیک نکنید» را در عراق بسازد. به گفته انسیه شاهحسینی این فیلم درباره جنایت غربیها در منطقه خواهد بود و همچنین بخشهایی از آن به داعش اختصاص خواهد داشت. باید دید شاهحسینی که در کارنامهاش آثاری همچون شببخیر فرمانده دیده میشود چگونه از پس این کار بزرگ برمیآید.

یاد خانم وکیل: هفته پیش خبری تلخ در رسانهها منتشر شد؛ خانم فرزانه پوررجبی وکیل دادگستری بعد از اختلاف با موکل خود با شلیک اسلحه به قتل رسید. شغل وکالت همواره جزو شغلهای ارزشمند و قابل احترام بوده و البته دشواریها و گاه خطرهای خاص خودش را نیز به همراه دارد و در سالهای اخیر نیز زنان توانستهاند در این حرفه جایگاه مناسبی را پیدا کنند و کم نیستند وکلای خبره زن که در دادگاهها مشغول دفاع از موکلان خود هستند.برای این بانو طلب مغفرت داریم و امیدواریم دیگر شاهد این نوع حوادث نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها