راپورت‌های میرزا ادریس‌

هفت نامزد، هفت شهردار !‌

راپورت رسیده هفت رجل به جهت تصدی مقام شامخ ریاست بلدیه یا همان شهردار شدن نامزد شده‌اند و قرار است اعاظم شورای شهر به رای بگذارند و انتخاب کنند چه کسی شهردار شود. فوق‌النهایه یاد میرزا محمدعلی‌خان نجفی ادام‌ا... ظله افتادیم که به مدت هفت ماه بر اریکه شهرداری جلوس کرده و گویا ضعف جسمانی بر وی غالب گشته عذر خواسته استعفا کرده و هرچه گفته‌اند بمان، فرموده‌اند نوموخوام!
کد خبر: ۱۱۳۷۷۰۰


منبعد استماع انتخاب این هفت نفر خشایار را براق کردیم به خیابان بهشت رفته پیغام ما به اعضای شورا رسانده فیالفور مراجعت نموده متن پیغام ما بدین شرح است:

هوالقادر

از میرزا ادریسخان به اعضای اعزه شورای بلدیه راپورت رسیده هفت رجل به جهت تصدی مقام شهرداری نامزد گشتهاند. عطف به آنکه میرزا محمدعلیخان نجفی از فرط کار و مشقت بسیار دچار عارضه جسمی شدهاند پیشنهاد مینماییم هر هفت عزیز نامزد را به سمت شهرداری گماشته و هر روز یک نفر شهردار بوده و به رتق و فتق امورات طهران همت گمارند. دیگر اینکه هیچ احدی از این عزیزان از انتخاب نشدن دلگیر نشده و همه چیز به خیر و خوشی تمام گشته و کلا خوش میگذرد... فیالحال کاغذ را دادهایم به خشایار ببرد تا برگردد و سرسرا ساکت است، ما یک چرت بزنیم تا ببینیم چه پاسخ آورده است ... زیاده فرمایش نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها