مردی که پس از آزار و اذیت یک دختر جوان ، به خارج از کشور فرار کرده است ، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز گذشته بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 5 تهران دستور ویژه ای را صادر کرد تا متهم با انتقال به ایران محاکمه شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۳

به گزارش خبرنگار جام جم : چندی پیش دختر 20 ساله ای به شعبه نهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران مراجعه و از ربوده شدن خود از سوی 2 مرد جوان خبر داد. دختر جوان در تشریح ماجرا به بازپرس شوکت گفت : ساعت 21:30 ، از محل کارم در بلوار آیت الله کاشانی خارج شدم تا به منزلم در غرب تهران بروم. در خیابان منتظر تاکسی بودم که فردی صدایم کرد. وقتی برگشتم متوجه حضور یکی از کارمندان یک بنگاه مسکن شدم که قرار بود برای من و خانواده ام آپارتمانی را در یکی از محله ها اجاره کند.

ردپای کارمند یک آژانس
مسکن در ربودن دختر جوان

شاکی افزود: ابتدا گمان بردم قصد دارد در خصوص وضعیت آپارتمان اطلاعاتی بدهد بنابراین کمی جلوتر رفتم که ناگهان کارمند جوان و مردی که همراهش بود ، با زور و تهدید چاقو مرا داخل خودرو انداختند و حرکت کردند هر چه التماس و گریه می کردم که با من کاری نداشته باشند ، بی فایده بود. آنها مرا به یک خانه ویلایی در همان محله ای که قرار بود آپارتمانی را برایمان اجاره کند بردند و در داخل یکی از اتاق ها دوست مرد کارمند مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در یکی از خیابان های تهران از خودرو بیرون انداختند و متواری شدند. با اطلاعاتی که این زن در اختیار بازپرس پرونده قرارداد ، پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت ، بررسی ها ادامه داشت تا این که یکی از متهمان که کارمند آژانس مسکن بود دستگیر و به مرکز پلیس انتقال یافت.

انکار متهم در ارتکاب جرم

میلاد مرد جوان در بازجویی های مقدماتی منکر هرگونه آشنایی با دختر جوان شد و بیان کرد که دختر جوان مزاحم تلفنی اش بوده و با حرفهای دروغین قصد دارد زندگی وی را از هم بپاشد. بدین ترتیب ماموران برای فاش شدن راز ماجرا ، از دختر جوان (شاکی) خواستند با مراجعه به بازداشتگاه پلیس میلاد را مورد شناسایی قرار دهد که وی بلافاصله او را شناخت.

متهم : وسوسه های شیطانی از من مجرم ساخت

در ادامه تحقیقات پلیسی ، سرانجام متهم اعتراف کرد و گفت : دختر جوان همراه خانواده اش چندین بار به مرکز آژانس مسکن آمده بود تا آپارتمانی را برای آنها معامله بکنیم. شب حادثه او را در خیابان دیدم و طبق یک نقشه از پیش تعیین شده ، همراه دوستم او را با زور و تهدید سوار خودرویم کردیم و به منزل ویلایی یکی از دوستانم که به مسافرت رفته بودند ، بردیم و دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار داد. دختر جوان مدام گریه می کرد و ما از ترس این که همسایه ها متوجه حضور ما نشوند ، او را در یکی از خیابان ها رها کردیم و متواری شدیم.

فرار متهم به خارج از کشور

با اعترافات صریح متهم ، تحقیقات برای یافتن همدست فراری اش آغاز شد تا این که ماموران پی بردند که متهم اصلی پس از ارتکاب جرم از کشور خارج شده است . بدین ترتیب با کشف این سرنخ ، روز گذشته بازپرس شوکت رئیس شعبه نهم دادسرای ناحیه 5 تهران دستور ویژه ای را صادر کرد تا متهم فراری از طریق پلیس اینترپل دستگیر و برای محاکمه به ایران انتقال یابد. بازپرس شوکت با اشاره به این پرونده ، ضمن هشدار به خانواده ها و بویژه دختران جوان از آنها خواست ، اگر درخصوص کار یا امور اداری قصد ملاقات با افرادی را دارند ، از حضور در محله های ناشناس و خلوت خودداری کنند و حتما در محل کار آنها حضور یابند و هر گونه مزاحمت های خیابانی را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها