رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به هموطنان توصیه می‌شود برای آغاز سفر روزهای ۲۸ و ۲۹ را انتخاب نکنند و در صورت امکان از امروز و فردا به فکر عزیمت به محل مورد نظر باشند.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۸۹
هموطنان آغاز سفر را به روز ۲۸ و ۲۹ اسفند موکول نکنند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه بررسی وضعیت ترافیک جاده‌های کشور حکایت از آن دارد که مشکل خاص ترافیکی نداریم و جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور عادی قلمداد می‌شود.

وی افزود: تنها در محور تهران - کرج و کرج - قزوین همچون همه روزهای پنج‌شنبه شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و در برخی موارد مانند پل کلاک ترافیک سنگین شاهد هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از ساعات اولیه صبح امروز در محورهای منتهی به بهشت زهرا شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و سنگین بودیم که آن هم به دلیل پنج‌شنبه آخر سال و عزیمت شهروندان برای زیارت اهل قبور و غبارروبی مزار شهدا امری طبیعی و قابل پیش‌بینی بود.

وی به هموطنان توصیه کرد در صورت امکان در ساعات باقیمانده از روز پنج‌شنبه و فردا جمعه برای عزیمت به بهشت زهرا (س) از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت حضور در این معابر آمادگی بار ترافیکی را داشته و صبر و حوصله‌شان را از دست ندهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: آن چیزی که ما در دوربین‌های سطح کشور مشاهده می‌کنیم هنوز بار ترافیکی سفرهای نوروز آغاز نشده هرچند که خوب است مسافرین در صورت امکان فردا و پس‌فردا اقدام به آغاز سفر خود کنند تا در ترافیک 28 و 29 اسفند گرفتار نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها