شرکت شیوآمی برای اولین بار گوشی هوشمندی با نمایشگر 100 درصد فراگیر عرضه می‌کند که کل صفحه تلفن همراه را می‌پوشاند. این گوشی می‌میکس 2 اس (Mi Mix 2s) نام دارد. به گزارش مهر و به نقل از اسین‌ایج، از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد این گوشی می‌توان به وجود دوربین سلفی کوچک در گوشه سمت راست بالای آن اشاره کرد که باعث می‌شود نمایشگر فقط در این بخش جلوی تلفن همراه را نپوشاند.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۰

هنوز مشخص نیست شیوآمی چه زمانی این گوشی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. در حالی که گفته میشد میمیکس 2 اس در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا در دسترس خواهد بود. برخی منابع میگویند گوشی یادشده زودتر از این تاریخ برای علاقهمندان عرضه میشود. حسگر اثر انگشت و قاب سرامیکی در پشت گوشی از جمله دیگر ویژگیهای میمیکس 2 اس خواهد بود. اما از مشخصات فنی آن اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

شیوآمی علاوه بر این گوشی می7 (Mi7) را هم در کنگره جهانی تلفن همراه عرضه خواهد کرد. مهم ترین قابلیت گوشی یادشده امکان شارژ بیسیم آن خواهد بود. همچنین ممکن است حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر قرار داشته باشد. قابلیت تشخیص هویت از طریق نگاه کردن به نمایشگر هم در گوشی مذکور وجود خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها