وقتی قرار است اسباب کشی کنیم یا هر وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگری ببریم با یک مشکل بزرگ روبرو هستیم! پیدا کردن یک آژانس حمل بار مطمئن که بتواند وسایل ما را با قیمت مناسب و در سلامت کامل به مقصد برساند کار خیلی راحتی نیست.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۰۱
بارکو، اپلیکیشن جابجایی بار و اسباب کشی

ما در ادامه راه حل خوبی به شما پیشنهاد می کنیم. یک سیستم بومی و تخصصی برای حمل بار که بر اساس نیاز جامعه ساخته شده.

بارکو، اپلیکیشن درخواست خودرو حمل بار در تهران می باشد بطوری که تنها با چند کلیک میتوانید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و خودرو باربری مورد نیاز را اعم از مینی وانت، وانت بار، نیسان بار، مینی کامیونت و کامیونت انتخاب کنید.

همچنین اسباب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات بارکو بوده که توسط رانندگان و کارگران آموزش دیده و مسلط به اسباب کشی و امور حمل، چینش و جابجایی بار انجام می شود.

به گفته سید بهرام نصری مدیر عامل این شرکت، بارکو فضای بسیار مناسبی برای ارتباط متقاضیان خودروهای حمل بار و همچنین رانندگان خوردو های باربری فراهم کرده که خدمات متنوع این استارتاپ مانند بسته بندی وسایل، تیم های متخصص کارگری و اسباب کشی و همچنین ارایه رانندگانی مطمئن و تضمین شده با خودرو های متنوع و مناسب با نیاز مشتری، مورد استقبال بسیاری از مشتریان خانگی برای جابجایی اسباب و وسایل منزل، سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است.
اپلیکیشن بارکو در هر دو نسخه اندروید و iOS تولید شده که برای دریافت رایگان این نرم افزار میتوان از لینک زیر استفاده کرد :

این سامانه در حال حاضر فعالیت خود را از شهر تهران شروع کرده و خدمات آن به زودی بقیه استان ها را هم پوشش خواهد داد. عملکرد صحیح برنامه بعلاوه پشتیبانی خوب و خدمات با کیفیت، ویژگی هایی هستند که میتوانید بخاطر آنها از بارکو استفاده کنید. درضمن این برنامه راه خوبیست برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ها و خیلی از مسایل مربوط به اسباب کشی که شاید از آنها بی اطلاع هستید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها