با آغاز ماه ربیع الاول و هفته وحدت ،فصل سوم «کوی نشاط » کلید می خورد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۰۲
کوی نشاط سه ساله می شود

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، در جشن دو سالگی برنامه کوی نشاط که با حضوربازیگران و عوامل این برنامه طنز همچنین مخاطبان برنامه در استودیوی یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، مهندس بهنام احمد پور مدیر رادیو ایران در باره اتفاق مثبت و خوبی که در شبکه صورت گرفته، گفت: در حال حاضر مخاطبان فعال شدند و سهم عمده ای در تولید محتوا از جمله محتوای طنز دارند.

وی با بیان اینکه یکی از در خواست های اصلی مخاطبان رادیو ایران ، افزایش زمان برنامه های طنز بود ادامه داد: در گذشته دو برنامه طنز جمعه ایرانی که بعدا به رادیو جمعه تغییر نام داد و «کوی نشاط» وجود داشت که در حال حاضر علاوه بر این برنامه های کوتاه مدتی نیز برای ایام هفته طراحی شده است که در زمانهای مختلفی پخش می شود مثل «بادکنک، نه آب خنک»، «نیشدارو»، «چهارخونه»وبرنامه های کوتاهی که برای فواصل پخش طراحی شده است ضمن اینکه کارهای ویژه ای که مردم تولید می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی برای رادیو ایران می فرستند، نیز قابل تقدیر است.

احمدپور با بیان اینکه برنامه «کوی نشاط» با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: مواردی هست که حتما باید به مرور زمان رفع شود.

احمد پور تصریح کرد: حتما ما به متن های قوی نیاز داریم و باید سعی کنیم از متن هایی استفاده کنیم که زحمت دوستان بازیگر و تهیه کننده به ثمر بنشیند.

مدیر رادیو ایران با بیان اینکه برنامه« کوی نشاط» از جمله برنامه های بسیار پر شنونده رادیو ایران است که مطمئنا در جدول پخش باقی خواهد ماند،خاطرنشان کرد: شبکه علاقمند است که روز به روز این برنامه با کیفیت و با محتوای بیشتر ی به کار خود ادامه دهد.

مدیر گروه ورزش و تفریحات این شبکه رادیویی بابیان اینکه امروز فصل دوم کوی نشاط تمام می شود و به خاطر ایام محرم و صفر، عوامل این برنامه دوماه استراحت می کنند، افزود: با آقای ساعی (تهیه کننده) صحبت شده که باز مهندسی در برنامه صورت گیرد.

وی ادامه داد: این تعطیلی دوماهه بهترین فرصت برای ارزیابی نقاط ضعف و آسیب های احتمالی برنامه است همچنین چون ضبط های آخر این برنامه در بیرون از استودیو و در جمع مردم صورت گرفته بایستی نقاط قوت و ضعف این طرح نیز واکاوی شود.

حمیدرضا افتخاری تصریح کرد: فصل سوم کوی نشاط در هفته وحدت با فرم جدید و تغییراتی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد که ممکن است بخش هایی که اقبال کمتری به آن بوده حذف شود، همچنین هنرمندان به تیم کوی نشاط ملحق شوند.تقویت حوزه نویسندگی طنز و اضافه شدن سرپرست نویسندگان و بازنگری در حوزه کارگردانی از جمله تغییراتی است که اعمال می شود.

وی با بیان اینکه با وجودی که برنامه «کوی نشاط» صبح های پنج شنبه پخش می شود ولی برنامه ای پر مخاطب است و شنونده خوبی هم دارد، تصریح کرد: همین کار مارا سخت تر می کند اینکه مخاطب مشکل پسند ما بعد از مدتی احساس خستگی می کند وما می بایست آیتم هایی نو و جدید برای او خلق کرده تا رضایت مندی او را بدست بیاوریم.

در انتهای این جشن مهندس احمد پور مدیر رادیو ایران با دادن لوح تقدیر از عوامل این برنامه طنز تقدیر و کیک تولد دوسالگی برنامه «کوی نشاط» با حضور هنرمندان برش خورد.

در این جشن هنرمندانی چون تورج نصر، امیر پارسی، مژگان عظیمی، الهام زرتاختی، آسیه گرجی، جواد انصافی و... به ایفای نقش و اجرای نمایش های شاد پرداختند که مورد استقبال جمعیت حاضر در سالن قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها