شهرام لاسمی به جمع بازیگران کوی نشاط پیوست.
کد خبر: ۹۸۱۰۹۷
قلقلی کوی نشاطی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی، ایران شهرام لاسمی برنامه «کوی نشاط» را برنامه ای شاد و مفرح ارزیابی کرد و گفت: «کوی نشاط» گروه بسیار خوبی دارد و همه بچه ها حرفه ای و از جنس همین کار هستند.گوینده ها و بازیگران توانمندند و از همه مهم تر از لحاظ اخلاقی بسیار با شخصیت، مهربان و به فکر هم نوعان خود هستند و گروه خوبی در رادیو ایران در راستای کار طنز تشکیل شده است.

لاسمی که به تازگی به جمع کوی نشاط ملحق شده است ادامه داد: خیلی خوشحالم که با این دوستان همکاری می کنم .آقای ساعی تهیه کننده این برنامه طنز دوست داشتنی والا و هنرمندند و در کار خود بسیار خلاق.

قلقلی دنیای کودکان که سال ها با اجرای پانتومیم خود ،مخاطب خود را شاد می کرد به تازگی زبان باز کرده است و به جمع هنرمندان کوی نشاط رادیو ایران اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه شنونده های کوی نشاط روزی مخاطبین من در دهه 60 بوده اند، تصریح کرد: درست است که کوی نشاط برای مخاطبین بزرگسال پخش می شود و من سابقه اجرای برنامه های کودکان را دارم ولی چون کوی نشاط از نوع و ساختاری که بر آن حاکم است به دنیای فان نزدیک تر است، احساس می کنم همچنان کودک درون من زنده است و من با همان حس دنیای کودکی برنامه را اجرا می کنم.

برنامه کوی نشاط هر پنج شنبه ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه از شبکه رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها