یک عکس، یک متن

جشن دوقلوها

هفتمین جشن دوقلوهای همسان و غیرهمسان دیروز با حضور تعداد زیادی از دوقلوها در سنین مختلف برگزار شد. در این جشن همسان‌ترین و غیرهمسان‌ترین دوقلوها معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۰۹

صید بزرگ در قلاب ماهیگیر

یک ماهیگیر با چوب ماهیگیری یک ماهی تن غول‌پیکر را صید کرد.

صید این ماهی عظیم‌الجثه، چالشی دوساعته را برای این ماهیگیر و همراهانش به دنبال داشت.

به گزارش تلگراف، «اندرو آلپ» 48ساله درنهایت بعد از دو ساعت کشمکش و به کمک پنج خدمه قایق ماهیگیری توانست این ماهی تن 230 کیلویی را که در قلاب گرفتار شده بود، خسته کرده و به روی عرشه بکشد. این ماهی شگفت‌انگیز که حدود سه برابر کاپیتان وزن دارد، بزرگ‌ترین ماهی تنی است که تاکنون توسط یک ماهیگیر با یک چوب ماهیگیری صید شده است. نبرد برای صید این ماهی غول‌پیکر در ساحل غربی ولز و در منطقه‌ای با عمق زیاد اتفاق افتاد.

پارک ملت؛ 40 سال قبل

پارک ملت تهران را که در خیابان ولیعصر قرار دارد، بیشتر مردمی که گذرشان به تهران افتاده است، می‌شناسند؛ پارکی که کلنگ آن در دهه 50 کنار سازمان صداوسیما به زمین زده شد تا از فضای سبز و محیط آن برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی استفاده شود. در عکسی که می‌بینید، گوشه‌‌ای از پارک ملت را در سال 1355 نشان می‌دهد.

صحرایی که گلستان شد

آتاکاما در کشور شیلی، صحرایی بزرگ است که به عنوان خشک‌ترین صحرای جهان شناخته می‌شود که هیچ پوشش گیاهی به خود نمی‌دید، اما این هفته پدیده‌ای باورنکردنی در این صحرا اتفاق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به لطف بارش شدید و غافلگیرکننده‌ای که در کشور شیلی اتفاق افتاد، این صحرا پس از سال‌ها انواع و اقسام گل‌های رنگارنگ را به خود دید که به طور کامل سطح این صحرای خشک و بی‌آب و علف را پوشاندند و آن را به یک گلستان تبدیل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها