این روزهای والیبال با بازی‌های جهانی

غافلگیر نشویم

این روزها والیبال ایران دو تیم در رقابت‌های جهانی دارد. تیم نوجوانان که در رقابت‌های بحرین به میدان رفته است، همین طور تیم امید ایران که در قاهره مصر، مسابقه‌های والیبال پسران زیر 23 سال جهان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۹۱

نوجوانان ایران در نخستین بازی خود در دیداری نزدیک توانستند 3 بر 2 تیم والیبال نوجوانان ایتالیا را شکست دهند.

محمد وکیلی، سرمربی تیم ایران در ابتدای نخستین مسابقه در این رقابت‌ها از مهدی جلوه، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

وکیلی با یادآوری این‌که در رقابت‌های سطح نوجوانان غافلگیری زیادی است، گفت: باید مواظب باشیم در مسابقات آینده غافلگیر نشویم. در مجموع اگر سه بازی دیگر را ببریم، حریف پلی‌آف را خودمان انتخاب می‌کنیم و می‌توانیم با تیم ضعیف‌تری بازی کنیم. ایتالیا در حالی در این رقابت‌ها شرکت کرده است که عنوان نایب‌قهرمان اروپا را یدک می کشد. نوجوانان ایتالیا تاکنون در هفت دوره حضور در رقابت‌های جهانی سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند. در مصر دومین دیدار تیم والیبال زیر 23 سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با چین برگزار شد.

خوان سیچلو، سرمربی تیم امید با یک تغییر به نسبت روز گذشته تیم را به زمین فرستاد. جواد کریمی، رسول آقچه لی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، رحمان تقی‌زاده، سهند الله‌وردیان و اسماعیل طالبی آغازکنندگان این دیدار بودند. بازی منظم ایران در چهار ست سبب برد 4 بر صفر ایران برابر چینی‌ها شد.

سیچلو در پایان بازی گفت: من تکرار می‌کنم که اگر این تیم به‌عنوان یک تیم بازی کند، والیبال خوبی ارائه می‌دهد. این تیم شش ماه کار کرده است و باید دنبال شرایطی بگردیم که ممکن است از کاری که ارائه می‌دهیم قوی‌تر باشد، باید تمرکز بیشتری روی این سیستم داشته باشیم به‌طوری که با چند اشتباه ممکن است بازی از دست برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها