سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه پیکان برای یک فصل دیگر به توافق رسید و در این تیم ماندنی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴۶

در فینال رقابت‌های اسنوکر شش توپ انفرادی بانوان، اکرم محمدی با پیروزی مقابل ارمغان حسنی به عنوان قهرمانی نخستین جشنواره ورزش‌های بیلیاردی دست یافت.

برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان، کمانداران کامپوند، اسماعیل عبادی و پریسا براتچی، بامداد امروز راهی لهستان شدند.

پس از جلسه انضباطی مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در فدراسیون تکواندو، مسئولان این فدراسیون صحبت‌هایی با مهدی بی‌باک داشتند که سرمربی تیم ملی با بازگشت این دو هوگوپوش باتجربه به اردوی تیم ملی موافقت کرد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در ویتنام مغلوب ملی‌پوشان این کشور شد.

فدراسیون جهانی شطرنج،‌ اسامی راه‌یافتگان به مسابقات جام جهانی 2017 گرجستان را اعلام کرد که نام استاد بزرگ شطرنج، امیررضا پوررمضانعلی با کسب مقام قهرمانی در مسابقات غرب آسیا در آن جای دارد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از 13 مرداد در لندن آغاز می‌شود و احسان حدادی، حسن تفتیان، حسین کیهانی و علی ثمری، دهم مرداد راهی لندن می‌شوند.

تیم ملی بسکتبال که در چین به سر می‌برد، پس از پایان مسابقات جام اطلس‌اسپرت در شهر سوشو، این شهر را ترک و راهی ژونگ نینگ شد تا چند بازی دوستانه دیگر با میزبان و تیم‌هایی از آمریکا و قطر برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها