در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شد:

توجه ویژه به موضوع کم آبی در کمیته امنیت آب

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

افزایش ضریب امنیتی خانه ملت / ابلاغ طرح امنیتی قوه مقننه به رده های امنیتی کشور

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس از ابلاغ و اجرای طرح امنیتی قوه مقننه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۳۲
افزایش ضریب امنیتی خانه ملت / ابلاغ طرح امنیتی قوه مقننه به رده های امنیتی کشور

ولی الله نانواکناری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین؛ در تشریح طرح امنیتی مجلس خاطر نشان کرد: پس از رخداد ناگوار تروریستی خرداد در مجلس، طرح مذکور در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار گرفت.

وی در این خصوص افزود: پیرامون افزایش ضریب امنیت خانه ملت جلسات متعددی با مسئولان مربوطه برگزارشد، تا با استماع پیشنهادات و نقطه نظرات دوستان نقاط ضعف وقوت امنیت مجلس مشخص گردد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس دهم تصریح کرد: بعد از بررسی و جمع بندی نظرات، طرح امنیتی مجلس تهیه و برای رییس قوه مقننه ارسال شد، دکتر لاریجانی بعد از بررسی و تکمیل طرح را برای اجرا ابلاغ کردند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار یادآور شد: تمهیدات اولیه برای ارتقاء سطح امنیت مجلس اجرایی شده و تغییرات بوجود آمده برای بهبود مسایل امنیتی کاملا محسوس بنظر می آید.

این نماینده مجلس بدون اشاره به جزییات طرح امنیتی قوه مقننه ، عنوان داشت: این طرح توسط رییس محترم مجلس به تمامی رده های امنیتی کشور اعم از سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات ابلاغ و ماموریت ها واگذار شد.

نانواکناری خاطر نشان کرد: دوستان ما در نهادهای ذیربط باید مطابق با مصوبات مجلس طرح مذکور را اجرایی کرده و بر مبنای آن ساز و کارهای امنیتی خود را در جهت حراست از مجلس عملیاتی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها