خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران

نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر بیمه می‌شوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: حدود ۱۷ هزار نفر از نیروهای اورژانس، ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به هموطنان در ایام عید فطر را عهده‌دار هستند.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷۲
آماده باش ۱۷ هزار نیروی اورژانس در تعطیلات عید فطر

به‌گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند در خصوص برنامه های اورژانس در ایام عید فطر گفت: در ایام عید فطر، تیم‌های فوریت پزشکی در حالت آماده‌باش هستند و علاوه بر فعالیت‌هایی که به صورت روتین انجام می‌دهند، آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و موتور آمبولانس‌ها در محل‌های اقامه نماز عید فطر، استقرار خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایام عید، تعطیل است و مردم به سفر می‌روند، پوشش جاده‌ای اورژانس نسبت به روزهای عادی بیشتر است.

کولیوند گفت: در هر شهری براساس شرایط همان شهر، تعداد مشخصی تیم اورژانس درنظر گرفته شده و این تیم ها جانمایی شده اند و در مجموع حدود ۱۷ هزار نفر از نیروهای اورژانس، خدمات فوریت‌های پزشکی این ایام را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه درمجموع حدود ۴۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۲۲۰۰ پایگاه ثابت مستقر خواهند بود، تصریح کرد: در سطح شهر تهران نیز، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه موتور آمبولانس تدارک دیده شده است و همچنین خودروهای فرماندهی در محل حضور دارند.

سرپرست اورژانس کشور از آماده باش ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی نیز خبر داد و گفت: همکاران ما در اورژانس هوایی، مصدومانی را که آسیب های جدی‌تری دیده‌اند، ضمن ارایه خدمات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها