شنبه فینالی

امشب همه جام‌های حذفی در کشورهای اروپایی قهرمانان خود را خواهد شناخت. البته قرار بود فینال جام حذفی ایتالیا هم امشب برگزار شود که به دلیل صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان، فینال جام حذفی این کشور هم بین دو تیم لاتزیو و یوونتوس 10 روز زودتر برگزار شد و یووه جام را بالای سر برد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۰۴

اسپانیا

دو تیم آلاوز و بارسلونا امشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید فینال جام حذفی اسپانیا را برگزار می‌کنند. این اولین بازی بعد از تائید حکم مسی برای فرار مالیاتی است؛ اما باشگاه بارسلونا اعلام کرده مسی مشکلی برای بازی فینال ندارد. مسی همراه بارسلونا در 24 فینال به میدان رفته که 19بار قهرمان شده است. در 5 دیدار اخیر این دو تیم 4 برد برای بارسلونا و یک برد برای آلاوز ثبت شده. در هفته سوم این فصل لالیگا (شنبه 20 شهریور) بارسلونا در زمین خود با نتیجه 2 بر یک از آلاوز شکست خورد تا 3 امتیاز حساس را از دست بدهد. بارسلونا این شکست را در دور برگشت (شنبه 23 بهمن) تلافی کرد و در زمین آلاوز با 6 گل پیروز شد. حالا دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت در فینال جام حذفی در برابر هم قرار می‌گیرند.

انگلیس

آرسنال و چلسی، قرمزها و آبی‌های شهر لندن امشب در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن برابر هم قرار می‌گیرند. در 5 بازی آخر 3 برد نصیب آرسنال و دو برد نصیب چلسی شده است. دو دیدار رفت و برگشت دو تیم در لیگ برتر با برد 3 بر صفر آرسنال و 3 بر یک چلسی تمام شده است. آخرین جامی که چلسی گرفته چند روز قبل جام قهرمانی لیگ برتر و آخرین جامی که آرسنال گرفته دو فصل قبل در همین جام حذفی بود. تیم آرسن ونگر تشنه رسیدن به این جام است؛ اما باید پذیرفت که تیم کونته بهتر و تیم‌تر است.

آلمان

فینال جام‌حذفی آلمان امشب در ورزشگاه المپیا اشتادیون برلین برگزار می‌شود آن هم در حالی که مثل همیشه بایرن یک پای فینال نیست. دورتموند بعد از شکست دادن بایرن مونیخ آن هم در ورزشگاه بایرن، حالا به جام فکر می‌کند؛ اما حریف دورتموند تیمی شناخته شده به نام اینتراخت فرانکفورت است. در 5 بازی آخر دو تیم (که همه در چارچوب بوندس‌لیگا برگزار شده) 3 برد به نام دورتموند و 2 برد به نام اینتراخت ثبت شده است. دو دیدار رفت و برگشت دو تیم در این فصل بوندس لیگا با برد 2 بر یک اینتراخت و برد 3 بر یک دورتموند تمام شده است.

فرانسه

پاریسن ژرمن بعد از آن‌که 4 فصل پیاپی قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد، این فصل قهرمانی را به موناکو واگذار کرد آن هم با 8 امتیاز اختلاف. برای تیمی که ادعای قهرمانی در اروپا دارد، حتی جایگاه دوم در لیگ دسته اول فرانسه هم شکست محسوب می‌شود. این تیم در فینال جام حذفی با تیم رده دوازدهمی آنژه بازی دارد و بعید است کار سختی برای پیروزی در این بازی و قهرمانی در جام حذفی داشته باشد.

برنامه فینال‌های جام حذفی در اروپا

آرسنال ـ چلسی ساعت 21 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن

دورتموند ـ اینتراخت فرانکفورت ـ ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیا اشتادیون شهر برلین

بارسلونا ـ آلاوز ـ ساعت 24 در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید

آنژه ـ پاریسن ژرمن ـ ساعت 23:30 در ورزشگاه استاد ده فرانس شهر پاریس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها