جام‌جم از طرح جدید اشتغالزایی گزارش می‌دهد

بیکاران در انتظار طرح‌های عملیاتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مشکل بیکاری زیر سایه تولید داخلی حل می شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بالاترین مشکل کشور را بیکاری عنوان کرد و افزود: این مشکل به کمک تولید داخل حل می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۶۰
مشکل بیکاری زیر سایه تولید داخلی حل می شود

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو اقتصاد، برنامه سین مثل سکه با موضوع حمایت از تولید داخلی و با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روانه آنتن شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اساس بازخوردهایی که از جامعه دارند و اقتضائات زمانی، هر سال را نامگذاری می کنند، اظهار داشت: شعار سال فقط یک نامگذاری نیست، بلکه یک استراتژی محوری برای مسئولین نظام است و اولویت های کاری مسئولین نظام تعیین می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: دشمنان می دانند حربه های نظامی فایده ندارد و به همین دلیل جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده اند. به همین دلیل اقتصاد مقاومتی چند سالی است که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بالاترین مشکل کشور را بیکاری عنوان کرد و بیان داشت: این مشکل حل نمی شود مگر به کمک تولید. در واقع کشور باید بر اساس تولید محوری حرکت کند و صادرات را دد دستور کار قرار دهد و طبیعی است وقتی فعالیت های کشور تولید محور باشد و از قاچاق جلوگیری شود و ورود کالای مشابه خارجی ممنوع شود، اشتغال رونق می گیرد.

نماینده مرمد رشت در خانه ملت تولید بی کیفیت را قابل قبول ندانست و عنوان داشت: طبیعی است که تولید باید اقتصادی، رقابتی و با کیفیت بالا باشد. مردم باید به تولید داخل اهمیت ویژه ای دهند و از سوی دیگر خود تولیدکنندگان، کالایی را تولید کنند که دارای کیفیت بالا باشد. مردم قرار است با تولید کنندگان و بخش اقتصادی همکاری کنند و خودجوش از خرید کالای مشابه خارجی خودداری کنند اما در داخل تولیدکنندگان مان با توجه به امکانات موجود، باید استانداردها را رعایت کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به وظیفه حاکمیت عنوان داشت: حاکمیت نیز باید در حوزه گمرکی، مالیاتی، نظام بانکی و امثال آن نیز برنامه ریزی کند تا تولیدکنندگان بتوانند به راحتی اقدام به تولید نمایند.

برنامه سین مثل سکه در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روانه آنتن رادیو اقتصاد می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها