هزار و 745 واحد گردشگری گیلان با 24 هزار تخت برای اقامت گردشگران نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۹۴

به ‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت : برای خدمات رسانی بهتر به میهمانان نوروزی، امسال 10 کمیته کاری برای ستاد اجرایی خدمات سفر در گیلان پیش بینی شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه نوروز از آیین های ریشه دار کشور ماست که با موضوعاتی نظیر مهرورزی، صله رحم، شادابی و روابط صحیح انسانی مرتبط است افزود: همه داشته های یک منطقه در ایام نوروز معرفی می شود و نظارت بر تنظیم بازار، زیباسازی شهرها و روستاها، دیدار با خانواده معظم شهدا و عطر افشانی مزار شهدا باید سر لوحه کارها قرار گیرد.

وی گفت: بر اساس سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 هجری شمسی باید به نحوی برنامه ریزی شود که با پذیرایی مناسب و شایسته ازگردشگران نوروزی گیلان، زمینه استمرار و تداوم حضور آنان را در سایر ایام سال بویژه تعطیلات مهیا کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در تعطیلات نوروز 95 رتبه نخست کشور در برپایی خیمه های نماز و آماده سازی مساجد را کسب کرده بود.

علیزاده افزود: نوروز امسال علاوه بر 345 فروشگاه صنایع دستی در گیلان 600 غرفه فروش موقت صنایع دستی در 60 نقطه استان برپا می شود.

وی تصریح کرد: 20کارگاه صنایع هم برای بازدید و خرید تورهای گردشگری خانوادگی و گروهی و 8 بازارچه صنایع دستی برای عرضه و فروش در این ایام در گیلان آماده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها