فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت:پیرمردی که به صورت غیرقانونی برای پیدا کردن گنج در اطراف رودخانه مند رفته بودند با افتادن در رودخانه غرق شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸۸
پیدا کردن گنج بلای جان مرد روستایی شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: شخصی با مراجعه به پاسگاه روستای زیارت ساحلی اعلام کرد: سه برادرم به همراه پسر دایی ام برای یافتن زیر خاکی (گنج) به کنار رودخانه مند جنب روستای چاه حسین جمال رفته که فقط یکی از برادرانم به تنهایی به منزل برگشته است.

وی افزود: فرد مراجعه کننده به پاسگاه اظهار داشته این افراد در حاشیه رودخانه در حال کندن زمین و تلاش برای پیدا کردن زیرخاکی بودند که به محض رویت چراغ خودرویی شخصی از ترس گیر افتادن به دست قانون، هر نفر به اطرافی فرار و پس از ساعتی که خودرو مذکور از محل رفته به جز یکی از برادرانش که به منزل مراجعه کرده هیچگونه خبری از دیگر افراد این گروه نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی اظهار داشت: سه نفر از فقدانی ها در حالیکه از وضعیت سالمی برخوردار بودند به پلیس مراجعه و به حفاری غیرمجاز معترف شدند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از برادران به دلیل تاریکی شب و نداشتن دید کافی در ارتفاعات رودخانه مند سقوط کرده و غرق می شود، افزود: با همکاری سازمان های امدادی به خصوص هلال احمر جسد فرد مفقود شده در رودخانه مند پیدا شده و برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

سرهنگ صیادی خاطرنشان کرد: افراد دخیل در این حادثه دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
بد بخت های بیچاره پول حلال در نمی آورند می روند دزدی می كنند بار كج هیچ موقع به منزل نمی رسد

نیازمندی ها