مرد جنایتکار به بهانه یافتن گنج، دوست قدیمی‌اش را به خارج از شهر کرج کشاند و از پای درآورد. قاتل برای فاش نشدن راز جنایت، جسد مقتول را دفن کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۵
قتل دوست به بهانه یافتن گنج

به گزارش جام‌جم ، اول مرداد امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی استان البرز از گم شدن پدر خانواده خبر دادند.

با تحقیق از این خانواده معلوم شد او صبح آن روز با خودروی سمندش خانه‌شان در مهرشهر کرج را ترک کرده و دیگر بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج، با دستور قاضی ایوب ابراهیمیان، تحقیقات در این زمینه آغاز شد. همزمان مشخصات مرد گمشده و خودروی وی در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت. سه روز بعد از گم شدن این مرد، ماموران خودروی سمند وی را در جعفرآباد محمدشهر کرج پیدا کردند. ماموران در بازرسی خودرو، لکه‌های خون یافتند که به نظر می‌رسید مربوط به مرد گمشده باشد. آزمایش لکه خون این فرضیه را تائید کرد. به این ترتیب کارآگاهان جنایی به جست‌و‌جویشان ادامه دادند تا این‌که با کشف سرنخی متوجه شدند مرد گمشده آخرین بار با مردی 45 ساله دیده شده است. این مرد با دستور قضایی تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفت و روزهای پایانی هفته گذشته دستگیر شد. او با انتقال به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز، در بازجویی اظهارات ضدونقیضی مطرح کرد تا این‌که روز جمعه سکوت خود را شکست و راز قتل دوست قدیمی‌اش را فاش کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: من و مقتول با هم دوست و هم‌محله‌ای بودیم. مدتی پیش تصمیم گرفتم پولی از وی به جیب بزنم. بنابراین به بهانه یافتن و فروش اشیای عتیقه او را فریب دادم و وسوسه‌اش کردم. روز حادثه سراغش رفتم و با سوار شدن به خودرویش به بهانه یافتن گنج با او همراه شدم. در میانه راه هنگام گفت‌وگو با یکدیگر او متوجه نیتم شد و پی برد که گنجی وجود ندارد. در اطراف روستایی در شهرستان شهریار خودرو را متوقف کرد.

وی افزود: همان جا با هم دعوا کردیم. با شدت گرفتن درگیری، با چاقویی که همراهم بود، ضربه‌هایی به وی زدم که زخمی شد. خواستم او را به بیمارستان منتقل کنم که خیلی دیر شده بود. نمی‌دانستم با جسد چه کنم، سرانجام تصمیم گرفتم آن را دفن کنم تا ردی از خودم برجای نگذارم. جسد را به شورقلعه ماهدشت منتقل و پس از حفر گودالی، آن را دفن کردم. چند روز بعد هم خودروی مقتول را در محله دیگری رها کردم.

همزمان با اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان جنایی همراه بازپرس ابراهیمیان در محل حاضر شده و جسد مرد گمشده را پیدا کردند. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها