معاون امور استان‌های رسانه ملی عنوان کرد

فعالیت 254 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه اعتقادات دینی

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: در حال حاضر 254 شبکه‌ ماهواره‌ای فارسی زبان علیه اعتقادات و ایمان جوانان ما مشغول فعالیت هستند که لازم است در این زمینه اقدامی در خور صورت بگیرد و مقابله‌ای جدی را شروع کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۰۰

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، دکتر علی دارابی در جلسه‌ای با حضور حوزویان مدرسه مشکوه که در معاونت امور استان‌های رسانه ملی و با هدف آشنایی طلاب با رسانه و اهداف آن در نظام جمهوری اسلامی برگزار شد با اشاره به علاقه همیشگی خود به حضور در حوزه‌های علمیه اظهار کرد: یکی از استادان حوزوی اوایل انقلاب به من گفت اکنون اصل نهضت و نظام اسلامی نیازمند یاری است بنابراین باید در این مسیر بروید و امور جهادی و مدیریتی اهمیت دارد.

وی افزود: در گذشته مقاله‌ای با عنوان نسبت دین و رسانه شامل چهار خوانش در این زمینه ارائه داده‌ام ولی اعتقاد دارم هنوز به خوانشی دقیق در این زمینه نرسیده‌ایم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان این‌که بهمن 97 چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: هنوز برای این نهضت مظلوم، مستندسازی کامل و برنامه‌های نمایشی جذاب و تاثیرگذار نساخته‌ایم و باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بخش‌های مختلف تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 254 شبکه‌ ماهواره‌ای فارسی زبان علیه اعتقادات و ایمان جوانان ما مشغول فعالیت هستند که لازم است در این زمینه اقدامی در خور صورت بگیرد و مقابله‌ای جدی را شروع کنیم.

دکتر دارابی با اشاره به هزاران شبهه موجود در ذهن جوانان در مورد اسلام و انقلاب و فعالیت بی‌وقفه دشمنان در این زمینه عنوان کرد: ده‌ها جلد کتاب می‌توان در مورد این شبهات نوشت در حالی‌که هنوز پاسخ‌های مناسب برای همه آنها تهیه نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها