هفتمین همایش سالانه سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در سنگاپور برگزار شد. در این همایش محصولاتی مانند خانواده تلویزیون‌های QLED، ماشین لباس‌شویی FlexWashTM ، تهویه مطبوع ویندلس (Windless) و اعضای خانواده گلکسی A سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و بار دیگر سامسونگ مهر تاییدی بر توسعه اینترنت اشیا با استفاده از اکوسیستمی از ابزارها و محصولات زد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷۵
دستاورد همایش منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ چه بود؟

چونگ رو لی، رئیس دفتر سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در سخنرانی خود در همایش درباره اهمیت اینترنت اشیا گفت: «سال‌های بسیاری است در مورد اینترنت اشیا صحبت می‌کنیم و هیچگاه از تلاش دست برنداشتیم و همه محدودیت‌ها و مشکلات را کنار زدیم تا مطمئن شویم انقلابی در فضای اینترنت اشیا (IoT) ایجاد می‌کنیم. امسال نیز روند نوآوری‌های خود را تداوم بخشیدیم تا محصولات و سرویس‌هایی با طراحی منحصر به فرد ارائه کنیم که محور تمام آنها مشتریان باشند.»


تصویری بزرگ و متفاوت
در این همایش سامسونگ تلویزیون‌های QLED خود شامل مدل‌های Q7، Q9 , Q8 را به نمایش گذاشت تا کیفیت تصویر دیگر تلویزیون‌ها را به چالش بکشد. این تلویزیون‌ها، مواد جدیدی را به کوانتوم دات‌های نیمه هادی با اندازه نانو اضافه کرده‌اند تا ترکیب کاملی از نور و رنگ به وجود بیاید. در یک تلویزیون QLED بسیار بزرگ شما می‌توانید از تمام زاویه‌ها تصویر دقیق و واضحی را ببینید.
این سری جدید، عملکردی فوق‌العاده بهتر در مورد رنگ‌ها دارد و فضای رنگ DCI-P3 را کاملاً دقیق نمایش می‌دهد. تلویزیون‌های QLED اکنون می‌توانند ۱۰۰ درصد حجم رنگ را تولید کنند. به این معنی که می‌توانند تمام رنگ‌ها را در هر سطحی از روشنایی بین 1500 تا 2000 نیت نمایش دهند. به‌ صورتی که حتی در بالاترین سطح روشنایی نیز کمترین میزان تفاوت در آنها دیده می‌شود.
تلویزیون‌های سامسونگ از سال ۲۰۱۷ به اینترنت اشیا مجهز هستند و سامسونگ در کنترل خود با نام وان ریموت بهبودهایی ایجاد کرده و می‌توان دستگاه‌های بیشتری را با آن کنترل کرد.

تمیزی و پاکی به سبک مدرن
سال گذشته سامسونگ در همایش خاورمیانه و شمال آفریقا، اولین نسل از لباسشویی‌های خاص خود را معرفی کرد. یکی از این محصولات AddWash نام داشت که با داشتن یک در اضافه به کاربران این امکان را می‌داد تا در هر زمانی از چرخه شست‌وشو، لباس‌های جامانده را در داخل ماشین قرار دهند تا شسته شوند. نکته دیگر درباره ادواش این است که اتصال آن به وای‌فای (مدل H147) باعث می‌شود شما برنامه شستشو رو از جایی دیگر، در حین یک مهمانی خانوادگی یا از سر کار کنترل و طوری برنامه‌ریزی کنید که با برگشت به خانه، کار ادواش نیز به پایان رسیده باشد.
این شرکت امسال ماشین لباس‌شوییFlesWashTM را معرفی کرد تا نیازهای یک خانواده مدرن امروزی را برآورده کند. این ماشین لباس‌شویی دو در یک، بزرگ‌ترین محصول در کلاس خود است که به یک ماشین ۲۳ کیلوگرمی در از جلو و یک ماشین لباس‌شویی ۳.۵ کیلوگرمی در از بالا مجهز شده است. این ماشین به صاحبش اجازه می‌دهد تا بسته به نوع مصرفش، هر کدام از ماشین‌ها را که می‌خواهد برای شستشو لباس به صورت جداگانه انتخاب کند.

هوایی مطبوع
دستگاه تهویه هوای دیواری Wind-Free توانسته جایزه نوآوری را به خود اختصاص داده است. دستگاه تهویه هوای مدل AR9500M دارای فناوری سرمایشی Wind-Free است که هوای خنک و صرفه‌جویی در مصرف برق را بدون ایجاد باد سرد ناخوشایند، فراهم می‌کند. جورجز برکات، مدیر منطقه‌ای بخش لوازم خانگی دیجیتال شرکت سامسونگ در حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا می‌گوید: «در منطقه‌ای که زمان زیادی را در فضاهای بسته سپری می‌کنیم، یک سیستم خنک‌کننده کارآمد می‌تواند تا حد زیادی روش زندگی شما را بهینه کند. توانایی‌های انقلابی تهویه هوای سیستم AR9500M تضمین می‌کند که مشتریان دیگر نیازی به کنار آمدن با هوای سرد و ناراحت‌کننده نخواهند داشت و از کاهش هزینه برق در خانه‌هایشان سود خواهند برد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها