رئال‌مادرید شنبه‌شب در خانه اوساسونا در شهر پامپلونا به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا بدون تلفات و با کمترین مشکل به بازی مرحله حذفی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا برسد؛ دیداری که چهارشنبه‌شب در سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار می‌شود. کریستیانو رونالدو (24)، ایسکو (62) و لوکاس واسکز (90) برای رئال‌مادرید گلزنی کردند. اگرچه اوساسونا یک بار در دقیقه 33 پاسخ رئال را داد، اما برای گل‌های دوم و سوم مهمان، جوابی نداشتند تا برتری 3 بر یک به نام رئال نوشته شود. به این ترتیب، رئال با دو بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر، دوباره به صدر جدول لالیگا برگشت و امیدواری فراوانی دارد در پایان این فصل به قهرمانی لالیگا برسد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷۵

نکته شیرین این بازی برای رئالی‌ها انجام پانصدمین بازی راموس با پیراهن رئال بود. تنها نکته تلخ این بازی هم مصدومیت شدید کایتانو واسکز از اوساسونا بود، اتفاقی که باعث شد حتی مارسلو هم نگران بازیکن حریف شود، اما شنبه یک دیدار مهم دیگر هم برگزار شد و بارسلونا در خانه آلاوز به میدان رفت؛ دیداری که برای بارسلونا جنبه انتقامی داشت. آبی و اناری‌ها در هفته سوم لالیگا در خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل آلاوز شکست خوردند تا اولین شکست آنها در این فصل رقم بخورد. با توجه به نتایج خوب آلاوز در هفته‌های اخیر و راهیابی این تیم به فینال جام حذفی اسپانیا، این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و آلاوز می‌توانست گل اول بازی را بزند که ترشتگن با واکنشی عالی دروازه خود را بسته نگه داشت تا بارسا در بازی بماند.

بعد از این سیو خود، بارسا شش بار موفق به گلزنی شد. لوییز سوارز (37 و 68)، نیمار (40)، لیونل مسی (59)، آلکسیس بازیکن آلاوز (گل به خودی62) و ایوان راکیتیچ (66) گل‌های بارسا را به ثمر رساندند. تنها نکته تلخ این بازی هم مصدومیت وحشتناک آلکس ویدال بال راست بارسلونا بود که مشخص شد فصل را از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها