در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است.
کد خبر: ۹۹۹۷۴۲
این هفته با پخش سریال های متنوع رادیویی همراه باشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، سراب، روزهای شریف، فردای امن، آبی آرام بلند و عبور از بن بست عناوین نمایش هایی هستند که به ترتیب از شبکه های رادیویی فرهنگ، ایران، جوان تهران و ورزش پخش خواهند شد.

سریال رادیویی "سراب" که این هفته ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می شود ، داستان پسری را روایت می کند که برای تامین هزینه ی جراحی مادرش دچار مشکلات متعددی می شود.

این نمایش رادیویی را مهسا پیروز فر نوشته و ایوب آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

"روزهای شریف " عنوان سریالی است که توسط حمید رضا عباسی نوشته شده ، داستان زندگی جوانی است که برای کسب روزی حلال تلاش می کند اما در این میان بیماری مادرش و بارداری همسرش او را دچار مشکلات متعددی می کند.

این سریال رادیویی به کارگردانی مینو جبارزاده ، هفته آینده ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود.

بر اساس این خبر، شبکه رادیویی جوان نیز ، سریال رادیویی " فردای امن " را ساعت 23:30 از این شبکه پخش خواهد کرد.

این نمایش رادیویی را یاسمن شکرگزار نوشته و ماجرای نوجوانی است که در اثر بی احتیاطی در رانندگی دچار سانحه می شود و این اتفاق ، او و خانواده اش را درگیر اتفاقاتی می کند که ....
" فردای امن " به کارگردانی : محمد عمرانی ، هر روز ساعت 23:30 از رادیو جوان پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی " آبی آرام بلند " با شرکت و کارگردانی میکائیل شهرستانی ، ساعت 1:30 بامداد از رادیو تهران پخش می شود.

این نمایش را مریم تاجیک نوشته و روایتی اجتماعی از زندگی یک جوان دارد .

شبکه رادیویی ورزش نیز با پخش سریال رادیویی " عبور از بن بست " به کارگردانی : فریدون محرابی به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت .

این نمایش را سهیلا خدادادی نوشته و روایتی خانوادگی دارد.

در این نمایش های رادیویی هنرمندانی چون : مهین نثری، صدیقه کیانفر، قربان نجفی، اسماعیل بختیاری، میرطاهر مظلومی، سینا نیکوکار، نوشین حسن زاده، علی اصغر دریایی، صفا آقاجانی، شیما جان قربان، بیوک میرزایی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیرو تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند که تهیه کنندگان ، صدابرداران و افکتورها نیز در ساخت این آثار با آنها همکاری می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها