باز هم بارسلونا بار سفر بست و به مادرید رفت. این تیم هر فصل دست‌کم دو بار به مادرید می‌رود و دو بار هم در نیوکمپ ورزشگاه خانگی خود از تیم‌های مادریدی پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۹۶۸۷۱

امشب راس ساعت 23 و 30 دقیقه دیداری آغاز می‌شود که باید یک پای فینال جام حذفی این فصل اسپانیا را مشخص کند. اگرچه بارسلونا بازی برگشت را در زمین خود برگزار می‌کند؛ اما می‌داند اگر بازی امشب را به حریف واگذار کند، امکان ندارد در زمین خود دروازه تیم مادریدی را باز کند. حریف امشب بارسلونا، دومین تیم شهر مادرید است: اتلتیکوی مادرید. اتلتیکو امسال یک بار در لالیگا در نیوکمپ بازی کرده و باعث شده بارسلونا از دو امتیاز حیاتی محروم شود. حالا دو تیم در کوپا دل‌ری در مصاف یکدیگر قرار می‌گیرند؛‌ دیداری که می‌تواند ویسنته کالدرون را پر از تماشاگر کند. بارسلونا مانند همه بازی‌های خود در دیدار امشب هم چشم به هنرنمایی مسی دارد؛ بازیکنی که تمدید قراردادش، ذهن همه هواداران بارسا را مشغول خود کرده است.

دیگر دیدار نیمه‌نهایی فرداشب بین دو تیم سلتاویگو و آلاوز برگزار می‌شود. دیدارهای برگشت سه‌‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به همین ترتیب برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های امشب

جام حذفی اسپانیا ـ مرحله نیمه‌نهایی

اتلتیکوی مادرید ـ بارسلونا ـ ساعت 23 و 30 دقیقه

لیگ برتر انگلیس ـ هفته 23

وستهام ـ منچسترسیتی ـ ساعت 23 و 15 دقیقه

منچستریونایتد ـ هال سیتی ـ ساعت 23 و 30 دقیقه

استوک سیتی ـ اورتون ـ ساعت 23 و 30 دقیقه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها