هر روز خبرهای جدیدی از سردار آزمون می شنویم. خبرهایی که برخی از آنها به واقعیت بسیار نزدیکند.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۹
سردار آزمون در بارسلونا! / دروغ بزرگ یا بمب خبری؟

به گزارش جام جم آنلاین ، خبر علاقه لیورپول برای جذب این بازیکن چیزی بود که از سوی رسانه های معتبر هم تایید شد اما اکنون خبر دیگری به گوش می رسد که از پیشنهاد لیورپول سر و صدای بیشتری به پا خواهد کرد. برخی از روزنامه های روسیه ای خبر از علاقه بارسلونا به سردار آزمون داده اند.

ویتالی کوفونوف مربی دروازه بان های روستوف درباره پیشنهاد بارسلونا به سردار آزمون گفت: «من اول از همه دوست دارم که سردار با ما بماند چون بازیکن بزرگ و خوبی است ولی اصلا تعجب نمی کنم اگر سردار آزمون به بارسلونا بپیوندد. دوست دارم او در روستوف فعلا بماند و گلزنی کند و مغرور نشود و به پیشرفت خود ادامه دهد. او بازیکن خوبی است و می تواند در بهترین تیم ها و لیگ ها بازی کند و از تجربه خود استفاده کند.»

واقعا خبر پیشنهاد بارسلونا به سردار آزمون صحت دارد؟ برای اطمینان از این موضوع سری به رسانه های اسپانیا هم زدیم. از رادیو ورزش اسپانیا گرفته تا سایت های مارکا و موند و سایر سایت های وابسته به باشگاه بارسلونا. هنوز خبری نیست. شاید هم واقعا تمایلی از سوی این باشگاه برای جذب سردار آزمون در کار باشد که اگر هم چنین باشد هنوز رسمی نشده. به هر حال خبر پیشنهاد بارسلونا به سردار آزمون می تواند یک دروغ بزرگ باشد، شاید هم واقعیت. اما به نظر می رسد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران راهی طولانی برای رسیدن به باشگاهی مثل بارسلونا در پیش داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
بازی یك تركمن در بارسلونا غوغا به پا میكند....
اردلان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
بازی یك ایرانی در بارسلونا غوغا به پا میكند....
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
متن دومی درست است حضوریك ایرانی دربارسلونا غوغا به پامیكند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها