ناگفته‌های رضایی از دنیای قهرمانی در کشتی

قهرمان حمایت نمی‌شود

قاسم رضایی چهره روز کشتی فرنگی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از برخی پشت‌پرده‌های کشتی گفت، اما به این موضوع هم اشاره کرد که خودزنی نمی‌کند! بخش‌هایی از حرف‌های رضایی را بخوانید:
کد خبر: ۹۹۴۵۰۸

عاشق وطن

یکی دو تا کشور تمایل داشتند برای کشتی به آنجا بروم و در این میان جمهوری آذربایحان اصرار بیشتری داشت. با توجه به شرایط مالی و دیگر امکانات در جمهوری آذربایجان پیشنهادها مناسب بود، اما با اتفاقی که برای خودم افتاد و علاقه‌مندی به شهر و وطنم تصمیم گرفتم در ایران بمانم و به کشتی ام ادامه دهم.

علیه قهرمان

درست نیست درباره آن فشارهایی که برای کسب تجربه از سوی فدراسیون برای یک قهرمان پیش می‌آید و سرمربی‌هایی که خیلی راغب نیستند برخی قهرمانان وارد تیم ملی شوند یا حتی از فشارهایی که وارد می‌شود تا یک قهرمان را از میادین قهرمانی کنار بگذارند و نخواهند وی در آن مسابقات قهرمان شود، سخن گفت. متاسفانه در کشور ما از قهرمان حمایت نمی‌کنند تا دوباره بخواهد آن موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها را به دست آورد و مانند نخستین بار به آن مدال طلا دست یابد، این سیستم، روشی نیست که در آن قهرمان حمایت شود.

وعده‌های بیجا

کاری به عملی شدن قول‌ها ندارم، اگرچه انتظاری هم نداشتم .اما فکر می‌کردم مسئولان آمل پای حرفشان بمانند نه این که در مراسمی سلفی بگیرند و بعد بروند. در یکی از همین مراسم وعده‌ای داده شد اما هنوز خبری نیست. این کار زشتی است، زیرا بزرگ‌ترین آفت زندگی دروغ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها