نظرات خوانندگان

عبدالرزاق زعیبی کاظمی از آبادان: در مورد کسانی که خود را به جای پارکبان معرفی می‌کنند و بدون هیچ‌گونه مجوزی اقدام به گرفتن پول دستی از صاحبان خودروهای پارک شده در سطح شهر می‌کنند گزارش تهیه و چاپ کنید.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۲

فاهمی از زنجان: می‌خواستم ابتدا از شماکه زحمت کشیده و گزارش تهیه می‌کنید و ازعزیزان «سرای امید» که به عده‌ای از هموطنان امیدبه زندگی می‌بخشند و آنها را به اجتماع برمی‌گردانند، تشکر کنم.

زهرا میر زینل‌چی از رشت: هشدارهای ایمنی در تپش بسیار کم است و درباره ریشه حوادث از قبیل برق‌گرفتگی، گازگرفتگی، حریق و ریزش ساختمان مطالبی چاپ کنید.

تپش: تاکنون گزارش‌هایی درباره این موضوعات در تپش چاپ شده است.

مهدی ازسنقر: چرا عنوان معماهای حل نشده را با نام تلنگر چاپ می‌کنید در صورتی که تلنگر بخش جالبی بود که مدت‌هاست، جایش درویژ‌ه‌نامه خالی است؟

بهزاد عزیزی از شهر جدید هشتگرد فاز7: دست مریزاد برای ضمیمه عالی تپش. عاشق روزهای چهارشنبه هستم فقط به خاطر تپش.

علی دارابی از قوچان: سلام و خسته نباشید به زحمتکشان روزنامه جام‌جم. صفحه‌ ترین‌ها یکی از جذاب‌ترین صفحات تپش است. اگر امکان دارد از هموطنانی که مدتی را بیگناه در زندان بوده‌اند مطلب چاپ کنید.

مسعود و شهربانو رهبانی از رشت: گزارش‌های بیشتری درباره دوستی‌های اینترنتی و عواقب ناخوشایند همسریابی که ضربه‌های جبران‌ناپذیری به افراد می‌زند، چاپ کنید.

فرشید شیری از سنندج: سلام و درود خدمت تمام کارکنان روزنامه پرمحتوای جام‌جم، بخصوص بچه‌های تپش. بنده چند سال است در مسابقه معمای پلیسی شرکت می‌کنم. با توجه به این‌که اکثر هفته‌ها جواب معماها را درست داده‌ام، ولی افسوس هنوز در مسابقه برنده نشده‌ام. امیدوارم همیشه موفق باشید.

تپش: برندگان معمای پلیسی به صورت قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک جزو برندگان ما باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها