تمرینات برهانی در شومن از زبان خودش:

با این تیم بهتر می‌شوم

مائده برهانی می‌گوید در مدت زمان کوتاهی که در باشگاه شومن کلاب بود نکته‌های فنی خوبی را تجربه کرده است. لژیونر دختر والیبال ایران که ده روز در بلغارستان حضور داشت و در این چند روز مردم این شهر ارتباط خوبی با او و زینب گیوه،دیگر ملی پوش ایران داشتند و پوشش اسلامی آنها مورد توجه همه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۹۳۲۴۲

ملی‌پوش تیم شومن در لیگ بلغارستان می‌گوید: تاکنون نکته‌های فنی خوبی آموختم. روزی چهار ساعت تمرین داریم. این در شرایطی است که در ایران تمرینات ما محدود به دو ساعت بود. این تفاوت زمانی در تمرینات سبب شده آنها به‌لحاظ آمادگی بدنی بسیار قدرتمند باشند. این نکته را به مربی خودم در تیم بانک سرمایه (میترا شعبانیان) گفتم و او نیز بسیار استقبال کرد و مورد توجه او قرار گرفت.

برهانی در ادامه دیده‌هایش از تمرینات یک تیم خارجی گفته: نکته جالب در تیم شومن کلاب این است که میانگین سنی بازیکنان این تیم 19 تا 23 سال است؛ بازیکنانی جوان که به‌لحاظ فنی بسیار خوب هستند و تمرین در این تیم تأثیر بسزایی روی عملکرد من هم گذاشته است. ابتدای ورودم، تمرین با سبک بازیکنان این تیم کمی سخت بود، اما رفته رفته توانستم با شرایط وفق پیدا کنم. درباره تفاوت‌های بین من و بازیکنان این تیم نمی‌توان حالا صحبتی کرد، زیرا مدت زمان حضورم در این تیم خیلی زیاد نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها