تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۹۹۳۱۲۵
صنعت نفت آبادان صفر- استقلال 3 / «فیروزکُشی» علی‌منصور

به گزارش جام جم آنلاین ، این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که پیش از برگزاری این مسابقه استقلال با 25 امتیاز ششم است و صنعت نفت آبادان با 20 امتیاز یازدهم. این دیدار از ساعت 16:45 آغاز شد.

ورزشگاه تختی میزبان 15 هزار تماشاگر است.

صنعت نفت با این ترکیب به میدان رفت: حسن هوری، مجتبی ممشلی، حیسن بغلانی، علی عبدالله زاده، عزیز معبودی، کیم، زبیر نیک نفس، برونو(31- پورمحمد)، حکیم نصاری، محمد شادکام و رضا نوروزی

استقلال نیز با این ترکیب به میدان رفت: مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن(82- میعاد یزدانی)، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست(71- فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی- سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: اشکان خورشیدی ، کمک ها: علی اکبر عظیم پور و علی دودانگهاخطار : وریا غفوری (15) از استقلال

گل ها: مجتبی حقدوست (30) ، بهنام برزای (55) و مجید حسینی(62) برای استقلال.

خلاصه مسابقه:

پیش از شروع مسابقه یاد شهدای فاجعه پلاسکو گرامی داشته شد.

مسابقه در شرایطی آغاز شده است که ورزشگاه تختی تقریبا پرشده آن هم در شرایطی که سهم استقلالی ها کمتر است.

ضمن اینکه پیش از آغاز مسابقه هواداران آبادانی بارها علیه مهدی رحمتی شعار سر دادند. رحمتی پس از مدت ها در ترکیب استقلال قرار گرفته.

نخستین موقعیت جدی در دقیقه اول بازی پیش آمد. برنو اولیورا از پشت محوطه جریمه استقلال ضربه زد که بیرون رفت. دو دقیقه بعد نوبت موقعیت خطرناک استقلالی ها بود. امید ابراهیمی توپ ارسالی وریا غفوری را با فاصله کمی به بیرون فرستاد.

در دقیقه 30 وریا غفوری با یک ارسال خوب و حرفه ای مجتبی حق دوست را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک ضربه در این دقیقه استقلال را به گل برساند.

در دقیقه 31 برنو اولیویرا در هنگام تعویض قصد داشت به نشانه اعتراض به رختکن برود اما سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت اجازه این کار را او به او نداد.

در آخرین دقیقه نیمه اول سانتر عالی وریا غفوری را کاوه رضایی پا پشت سر به دروم محوطه جریمه فرستاد که جلوی پای علی قربانی افتاد اما او توپ را با دست وارد دروازه کرد که داور آن را مردود اعلام کرد.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نخستین فرصت برای صنعت در این نیمه در دقیقه 47 به وجود آمد. رضا نوروزی فرصت خوبی را مقابل دروازه از دست داد.

دقیقه 55 گل دوم استقلال به ثمر رسید. بهنام برزای در این دقیقه روی یک ضربه ایستگاهی از سوی امید ابراهیمی برزای صاحب توپ شد تا برای دومین دروازه حسن هوری باز شود.

دقیقه 62 روی سانتر امید ابراهیمی باز هم برای استقلال موقعیت گل ایجاد شد. در این لحظه سید مجید حسینی مدافع پیش تاخته آبی ها گل سوم را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد.

در دقیقه 67 نیز پاس خوب برزای، علی قربانی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد ولی ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا موقتا به رده چهارم جدول صعود کند و 28 امتیاز شود. استقلالی ها فعلا جای سپاهان را گرفتند که فردا با استقلال خوزستان مسابقه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها