مرد جوان در دادگاه خانواده:

همسرم باعث دستگیری من شد

زن جوان وقتی با همسایه درگیر شد و با پلیس تماس گرفت، نمی‌دانست این موضوع به پایان زندگی مشترکش ختم می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۷۹۷

وقتی پلیس برای پیگیری این درگیری به خانه زوج جوان رفت با پیدا کردن مواد مخدر مرد خانواده را دستگیر کرد. مرد جوان نیز بعد از این موضوع تصمیم به جدایی از همسرش گرفت. مرد در این‌باره به قاضی گفت: چند ماه پیش همسرم طبق معمول با زن همسایه درگیر شد. بارها این درگیری به‌وجود آمده بود و من هم با ساناز دعوا کرده بودم که چرا آن‌قدر با همه درگیر می‌شوی. آن روز هم درگیری شروع شد و ناگهان دیدم ساناز با پلیس تماس گرفت. خیلی شوکه شدم و خواستم مانع کارش شوم، ولی او اهمیتی نداد و پای پلیس را به خانه‌مان باز کرد.

در این میان من هم مقداری مواد مخدر را که متعلق به دوستم بود در خانه نگهداری می‌کردم. این شد که پلیس پس از ورود به خانه‌مان مواد مخدر را دید و به جای رسیدگی به درگیری زن‌ها، مرا دستگیر کرد. من بی‌گناه سه ماه زندانی بودم. بعد از آن هم دیگر حاضر نشدم همسرم را ببینم و حالا هم می‌خواهم از او جدا شوم.

در ادامه همسر این مرد به قاضی گفت: آقای قاضی من نمی‌دانستم این اتفاق برای شوهرم می‌افتد. زن همسایه واقعا مرا آزار می‌داد و می‌خواستم به درگیری‌هایمان برای همیشه پایان دهم. برای همین با پلیس تماس گرفتم. نمی‌دانستم که شوهر خودم زندانی می‌شود.

پس از صحبت‌های این زوج، قاضی دلیل آنهارا برای جدایی کافی ندانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها