حق با شماست

انسداد چهارباغ زیبا

شهروندی از اصفهان: به علت مسدود شدن خیابان چهارباغ اصفهان، کسبه و بازاریان این خیابان با مشکلاتی مواجه شده‌اند. لطفا رسیدگی شود.
کد خبر: ۹۹۰۵۱۰

اسانس‌ها دردسر آلرژیک‌ها

یک شهروند: کارخانه‌های مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی مقدار زیادی از اسانس های خوشبوکننده در محصولات خود استفاده می‌کنند و این امر برای افرادی که حساسیت دارند زیان‌آور است، درخواست می‌شود کمی هم به فکر این افراد باشند.

پیاده‌رویی نیازمند اصلاح و ترمیم

پوراحمد از ملایر: پیاده‌رو حدفاصل دانشگاه ایمان و اندیشه تا دریاچه ملایر به آسفالت و ترمیم نیاز دارد، لطفا شهرداری ملایر رسیدگی کند.

مسافرکش‌های دردسرساز

جمعی از شهروندان از اردبیل: مسافرکش‌های شخصی در میدان وحدت اردبیل با سروصدای زیاد و مزاحمت برای عابران و مسافران، آسایش را از مردم سلب کرده‌اند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 8دی با عنوان «قطارهای قدیمی خط 2 مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برنامه بازسازی قطارهای متروی تهران از سال 1393 آغاز شده و در دستور کار شرکت بهره‌برداری قرار گرفته است. همچنین تاکنون 70 واگن بازسازی شده‌اند و در خطوط زیرزمینی شهر تهران مشغول سرویس‌دهی است. شایان ذکر است پس از رسیدن کیلومتراژ کارکرده قطارهای مترو به رده بازسازی، با برنامه‌ریزی انجام گرفته، قطار از سرویس خارج شده و مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها