مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد

بارش برف و باران در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این هفته شاهد بارش برف و باران در 16 استان کشور خواهیم بود
کد خبر: ۹۸۹۶۹۲
بارش برف وباران در 16 استان / آلودگی هوای تهران  فردا کاهش می یابد

به گزارش جام جم آنلاین ،کوروش محمدی در گفت و گو با میزان،اظهار داشت: بارش باران در استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان،کرمان، خراسان جنوبی و بخش هایی از خراسان رضوی تا روز دو شنبه ادامه دارد. همچنین در این مدت شاهد بارش باران در استان های گلستان، مازندران،گیلان و اردبیل خواهیم بود.
وی ادامه داد: روز یکشنبه موج جدید بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش باران در سه استان چهارمحال و بختیاری،لرستان و کرمانشاه آغاز می شود. همچنین در دو استان آذربایجان غربی و شرقی بارش های پراکنده رخ می دهد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف در 24 ساعت گذشته، تاکید کرد: در این مدت در ارومیه، سقز،بانه،قروه، همدان، سیاه بیشه و تویسرکان شاهد بارش برف بودیم.
محمدی با بیان اینکه هوای تهران ابری است،افزود: در هفته جاری یک یا دو روز باران برای تهران پیش بینی می شود. همچنین امیدواریم از فردا از غلظت آلاینده ها کاسته شود.
وی در پایان با اشاره به نوسانات دمایی در کشور گفت: امروز گرگان 8 درجه نسبت به روز گذشته گرمتر شده است و این در حالی است که دمای هوای اردبیل 5 درجه خنک تر شد. سردترین استان کشور کردستان با دمای منفی 11 درجه زیر صفر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
بابا این سكته های قلبی مال الودگی هواس حالا خودتونو بزنید به اون راه
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
منفی یازده درجه زیر صفر دیگر چیست ؟دمای هوا یا 11درجه زیر صفر یا منفی 11درجه اگر گزارش هوا شناسی را عینا نوشته اید پس وای به وقتی كه بگندد نمك
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها