مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد

بارش برف و باران در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار هواشناسی با اشاره به فعالیت سیستم بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده است، گفت: بارش پراکنده باران و برف تا اواخر وقت فردا در بخشهایی از غرب، جنوب، شمال غرب، مرکز و شرق کشور ادامه می‌یابد و به‌تدریج از کشور خارج خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۶
بارش برف و باران در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده امروز نیز در قسمتهایی از کشور فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در غرب و بخشهایی از جنوب کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این بارشها که در نقاط سردسیر به‌صورت برف خواهد بود، رفته‌رفته در اواخر وقت امروز بخشهای شمال غرب، مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و شرق کشور را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 24 ساعت آینده بارشهای پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکزی، شرق و جنوب کشور ایجاد می‌شود و به تدریج از اواخر وقت فردا دوشنبه از میزان ابرناکی و بارشها کاسته خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: بعد از خروج سامانه بارشی از کشور، جوی نسبتاً آرام غالب مناطق را در برمی‌گیرد و شهرهای صنعتی و پرجمعیت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دچار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شوند.

وی دمای امروز هوای تهران را هفت درجه بالای صفر دانست و گفت: طی ساعتهای آتی بارشهای پراکنده باران در تهران به‌وقوع می‌پیوندد و دمای هوای پایتخت صبح فردا یک درجه بالای صفر خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با 12 درجه زیر صفر را سردترین مرکز استان دانست و اظهار کرد: بندرعباس با 23 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها