قتل عام خانوادگی به خاطر خونخواهی

عامل قتل هشت عضو خانواده‌ای در خانه روستایی در ایرانشهر، قبل از فرار به پاکستان دستگیر شد. متهم مدعی است برای انتقام خون پدر و برادرش دست به این جنایت زده است.
کد خبر: ۹۸۹۵۶۵

به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی، رئیس‌پلیس استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ساعت 12 ظهر دوشنبه هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان درگیری خونینی در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند پنج کودک، دو زن و یک مرد با شلیک گلوله از پای درآمده‌اند. ماموران با تحقیق از کارمند اداره بهداشت که ماجرای این جنایت را خبر داده بود، متوجه شدند او زمانی که برای تزریق واکسن به روستا آمده، متوجه باز بودن در این خانه شده و چند بار ساکنان خانه را صدا زده اما چون کسی پاسخی نداده؛ به موضوع مشکوک و پس از ورود به آنجا با اجساد رو‌به‌رو شده و ماجرا را به پلیس خبر داده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه پلیس جنایی نشان می‌داد این افراد براثر شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند. در این جنایت مرد صاحبخانه همراه همسر و دو فرزندش و خواهرش و سه فرزند او به قتل رسیده بودند. از کیف یکی از مقتولان زن سلاح کلتی هم کشف شد. بررسی کارشناسان پزشکی قانونی و اسلحه‌شناسی نشان داد، گلوله‌ها از اسلحه کلاشینکف شلیک شده و با توجه به شلیک چندین گلوله باید اهالی روستا متوجه ماجرا می‌شدند.

در ادامه ماموران به تحقیق از روستاییان پرداختند که همه آنها مدعی بودند صدای شلیک گلوله را نشنیده‌اند. این موضوع شک ماموران را بیشتر کرد و آنها احتمال دادند قاتل یا قاتلان باید از اهالی روستا باشند. تحقیقات روی این فرضیه متمرکز شد و در ادامه ماموران رد پای دو پسرخاله 26 و 27 ساله را در این جنایت به دست آورده و آنها را ساعت 5 صبح جمعه در روستا دستگیر کردند.

رئیس‌پلیس سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی بازجویی و مدعی شدند عامل اصلی جنایت مرد جوانی است که از روستا گریخته است. آنها شب جنایت متهم را همراهی کرده اما در تیراندازی نقشی نداشتند. با اعتراف دو متهم پرونده، دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی‌های ماموران نشان داد، او با یک دستگاه موتور به شهر میرجاوه رفته تا به پاکستان فرار کند. بلافاصله ماموران وارد عمل شده و او را پیش از ترک کشور دستگیر کردند. در بازرسی از او یک قبضه کلاشینکف و دو خشاب گلوله کشف شد.

سردار رحیمی افزود: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف و درباره انگیزه‌اش ادعا کرد، سال گذشته پدر و برادرم به قتل رسیدند، من تصور می‌کردم شوهرخواهر مرد صاحبخانه عامل قتل آنهاست. به همین دلیل تصمیم به انتقام گرفتم. شب حادثه با اسلحه به خانه آنها رفتم و با کشتن همسر عامل قتل پدر و برادرم و خانواده‌اش از قاتل انتقام گرفتم. دو همدستم در قتل نقشی نداشتند و فقط همراه من آمدند.

تحقیق از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها