مبلغ احتمالی قرارداد سامان نریمان جهان، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی با پرسپولیس مشخص شد. نریمان جهان که با دو بازیکن پرسپولیس شهاب زاهدی و محمد رحمتی معاوضه شده، هنوز قراردادش رسمیت پیدا نکرده و به محض توافق این دو بازیکن سرخپوش با تیم فوتبال ماشین‌سازی، نریمان جهان رسما پرسپولیسی خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۶۶۰۵

اما جزئیات قرارداد نریمان جهان با پرسپولیس به این صورت است که مدت آن، دو فصل و نیم است. گفته می‌شود مبلغ قرارداد برای نیم فصل اول 300 میلیون تومان، برای فصل دوم 620 میلیون تومان و برای فصل آخر 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

با این حال میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در این خصوص گفت: هنوز این انتقال قطعی نشده است و شاید اصلا نریمان جهان در ماشین‌سازی بماند. باید شرایط مالی این انتقال مشخص شود. یک توافق سه‌جانبه باید شکل بگیرد که هنوز شکل نگرفته است به همین دلیل نریمان جهان هنوز به صورت قطعی به پرسپولیس نرفته است.

دردسر پلی یانسکی برای فسخ قرارداد با پرسپولیس

مدافع اوکراینی پرسپولیس با درخواست مبلغ بیشتری برای یک فصل و نیم باقیمانده از قراردادش، باشگاه پرسپولیس را برای فسخ قراردادش به دردسر انداخته است.

سرمربی پرسپولیس در حالی از مسئولان باشگاه خواست قرارداد دو بازیکن اوکراینی را فسخ کند که باشگاه اعلام کرد، فسخ قرارداد هر دو بازیکن امکان‌پذیر نیست و تنها قرارداد یک بازیکن را می‌توانیم فسخ کنیم که آن بازیکن هم پلی یانسکی، مدافع تیم است.

باشگاه به مدیر برنامه‌های پلی یانسکی اعلام کرده برای فسخ قرارداد مذاکره کنیم و او هم پاسخ مثبت داده، اما این بازیکن در راه فسخ قرارداد وقفه ایجاد کرده و پول بیشتری برای یک فصل و نیم باقیمانده از قراردادش طلب کرده است.

پرسپولیس در حال حاضر فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کند و در صورتی که قرارداد پلی یانسکی را فسخ کند، می‌تواند یک بازیکن غیرآسیایی هم به خدمت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها