فرشید اسماعیلی یکی از جوان‌های خوب استقلال در نیم‌فصل اول بود. او هر چند تغییر پست داشت و از این بابت اذیت شد، اما در مجموع توانست عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۶۶۰۰

اسماعیلی امیدوار است در نیم‌فصل دوم بتواند بازی‌های بهتری برای استقلال انجام دهد و حتی پایش به گلزنی باز شود.

اسماعیلی درباره آخرین شرایط خودش در استقلال به جام‌جم ورزشی توضیح می‌دهد: «هم من و هم تیم شرایط خوبی داریم و همه چیز خوب جلو می‌رود. برای نیم‌فصل دوم انگیزه زیادی گرفته‌ایم. بازی سپاهان باعث شد همه انگیزه بگیریم. هواداران راضی بودند و فهمیدیم ما اگر خوب بازی کنیم و امتیاز کامل را نگیریم، هواداران راضی خواهند بود. از الان به بعد هم فقط دوست داریم هواداران استقلال را راضی نگه داریم.»

او که در استقلال حتی هافبک دفاعی هم بازی کرده، درباره شرایط خودش می‌گوید: «من یک بازیکنم و تابع نظر سرمربی. آقای منصوریان هر جا بگوید بازی می‌کنم. حتی درون دروازه.»

آیا دوری از دروازه برای او اتفاق بدی است؟ فرشید جواب می‌دهد: «خب درست است من انگیزه تهاجمی دارم و قبلا حتی فوروارد بازی کرده‌ام، ولی به هر حال شرایط استقلال فرق دارد. من باید به وظایفی که مربی می‌خواهد عمل کنم.»

اسماعیلی درباره گلزنی برای استقلال می‌گوید: «خیلی دوست دارم برای تیم گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم. من سال گذشته برای استقلال گل زدم، ولی امسال نتوانسته‌ام. تلاش کرده‌ام گل‌سازی کنم. می‌توانستم پاس گل‌های بیشتری بدهم ولی چند موقعیت خراب شد. امیدوارم نیم‌فصل دوم پایم به گلزنی باز شود و بتوانم در استقلال موفق‌تر باشم.»

فرشید درباره رابطه‌اش با هواداران استقلال توضیح می‌دهد: «یک رابطه بسیار خوب داریم. آنها همیشه به من لطف دارند و فقط دوست دارم آنها را خوشحال کنم. قطعا در نیم‌فصل دوم همه ما متفاوت‌تر خواهیم بود. در تمرینات همه با‌انگیزه هستیم و دوست داریم هر چه سریع‌تر مسابقات شروع شود.»

بتازگی خیلی از فوتبالیست‌ها از اتفاقات فضای مجازی گلایه می‌کنند.

اسماعیلی هم وقتی با این سوال روبه‌رو می‌شود پاسخ می‌دهد: «خب به نظر من هم بعضی‌ها در فضای مجازی رفتارهای بدی می‌کنند و مطمئنا هوادار واقعی فوتبال این رفتارها را انجام نمی‌دهد. اگر در ده بازی خوب باشیم و فقط یک بازی ضعیف، عده‌ای پیدا می‌شوند که در فضای مجازی توهین می‌کنند. این اصلا خوب نیست. البته مطمئنم اینها هواداران استقلال نیستند. استقلالی‌های واقعی همیشه از ما حمایت می‌کنند و دلگرمی می‌دهند. در کل به نظرم باید بعضی‌ها در فضای مجازی رفتارهای بهتری داشته باشند. انتقاد خوب است. می‌شود انتقاد کرد ولی توهین کار خوبی نیست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها