انتخابات کاراته بعد از حواشی فراوان برگزار می‌شود

ابهام‌های یک مجمع

دفتر امور مشترک فدراسیون ها، اسامی 25 نامزد احراز پست ریاست فدراسیون کاراته را اعلام کرد تا این رشته تازه المپیکی شده پس از مدت‌ها در روز 28 دی با برگزاری مجمع و معرفی رئیس جدید خود، از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود.
کد خبر: ۹۸۶۵۸۸

با اعلام زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته و معرفی نامزدهای تائید‌صلاحیت شده برای این انتخابات،اعضای مجمع انتخاباتی مرکب از روسای هیات‌ها و همچنین نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه‌ها برای حضور در این مجمع مشخص شده‌اند.

در میان اعضای مجمع انتخاباتی از امیر مهدی‌زاده، سعید احمدی و حمیده عباسعلی به عنوان نماینده ورزشکاران نام برده می‌شود درحالی که پیش‌بینی می‌شد، سجاد گنج‌زاده، قهرمان سال 2016 جهان نیز بتواند به‌عنوان نماینده ورزشکاران در رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون کاراته مشارکت داشته باشد.

در بخش نماینده داوران، نام محمدعلی مردانی، دبیر کنونی فدراسیون که از داوران بین‌المللی کشورمان است، دیده می‌شود و این درحالی است که براساس قانون، دبیر فدراسیون از حق رای در مجمع انتخاباتی برخوردار نیست اما به نظر می‌رسد مردانی از حق خود به عنوان داور بین‌المللی برای حضور در مجمع انتخاباتی استفاده کرده است.

در اسامی مربوط به نمایندگان مربیان نیز درحالی نام غلامرضا دباغیان به چشم می‌خورد که سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران است و با این تیم موفق شد بهترین نتیجه تاریخ کاراته در مسابقات جهانی 2016 اتریش را رقم بزند.

انتخابات فدراسیون کاراته به خاطر حواشی متعدد این رشته رزمی در این مدت از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود، نامزدهای متعدد تصاحب ریاست این فدراسیون 28دی رقابت سختی را برای در اختیارگرفتن سکان هدایت این رشته رزمی در پیش داشته باشند.

براساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، سیدعباس احمدپناهی، صمد ولی‌زاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق‌پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده‌بزرگی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب‌الله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، حمید عباسی، محمدقاسم منوچهری و زیبا محمدرضایی، نامزدهای دارای احراز صلاحیت برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته هستند.

نام محسن آشوری که سال‌ها به عنوان دبیر فدراسیون کاراته فعالیت می‌کرد، به عنوان یکی دیگر از ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات در میان اسامی اعلام شده از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها دیده نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها