مردم خرید گوشت را تحریم کردند

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بابیان اینکه گرانی قیمت گوشت باعث شده مردم این کالا راخریداری نکنند، گفت: نرخ گوشت در بازار، روند کاهشی به خود گرفته؛اما هنوز نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۵۹۷۶
مردم خرید گوشت را تحریم کردند

به گزارش جام جم آنلاین، علی‌اصغر ملکی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بازار گوشت گوسفندی به شدت کساد و رکود بر آن حاکم است، اظهار داشت: گوشت گران شده و مردم نیز این کالا را خریداری نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سزای گران‌فروشی نخریدن است، افزود: در حال حاضر نمی‌توان نرخ دقیقی را برای گوشت گوسفندی در بازار اعلام کرد؛ چراکه قیمت‌ها در نوسان است و بازار هنوز به ثبات نرسیده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه از روز گذشته، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع گوشت قرمز به بازار کرده است، افزود: به همین دلیل قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته؛ اما برای اعلام نرخ باید صبر کنیم تا بازار به ثبات برسد.

ملکی ادامه داد: علاوه بر این، جلوی صادرات مقداری گرفته شده و از دهم هر ماه به بعد نیز، معمولا رکود بر بازار حاکم می‌شود؛ اما در این ماه چون گوشت گران شده، رکود حاکم بر بازار آن بسیار سنگین‌تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مرتضی محمودزاده (جاجرم)
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
بلد نیستید مدیریت كنید گردن اینو اون ندازید.
شما مسئولید و موظف هستید درست كنید .و قیمت را به ثبات برسانید . نمی تونید بفرمایید بیرون كه یك نفر كار درست و با ندبیر و كاربلد وارد عرصه شود..
تعارف كه نداریم. سزای گرانی نخریدن نیست . سزاش بدبختی مردمه.
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
تقصیر خود مردمه تخرید چند مدت تا این مسئولین بفهمند مردم حالیشون میشه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
بنده چندی قبل به اداره تعزیرات به شماره 124 زنگ زدم و اظهار داشتم كه بهای گوشت مرغ در محله ما چند نرخی است یك مغازه 8000 تومان میگه یكی 7500 و یكی هم 7000 هزار تومان چرا نظارت نمیكنید مامور تعزیرات به من پاسخ داد از آنكه كمتر میگه یعنی 7000 تومنی بخر و بقیه را تحریم كن تا قیمت به ثابت برسه و دیگران هم نرخ را پائین بیاورند، این جمله موجب شگفتی اینجانب شد و انگشت به ... حیران ماندم از این همه ذكاوت و دقت و همچنین كارائی و فعال بودن این اداره محترم !!!!!!!
لیلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
اینقدر نمیخریم گوشت تا دق كنید تا خودمونم از كمبود ویتامین بمیریم خوب شد حالا . بس كنید دیگه این گرونیارو خستمون كردید .

نیازمندی ها