نیکی مظفری، بازیگر تئاتر و سینما:

با پدرم بسیار به من خوش می‌گذرد!

گفت و گوی جام جم آنلاین با مجید مظفری

تلویزیون خود را به ادبیات استانها نزدیک کند

بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون تاکید کرد؛ تلویزیون باید از ادبیات تهرانی دور و به ادبیات دیگر استانها نزدیک شده و بهای بیشتری بدهد .
کد خبر: ۹۸۴۶۸۳
تلویزیون خود را به ادبیات استانها نزدیک کند

مجید مظفری که با خبرنگار گروه رسانه جام جم آنلاین گفت و گو می کرد ، با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان ها در اهواز گفت: این جشنواره ها باعث می شود که تولیدات مراکز استانی بهتر دیده شود. همچنین جمع شدن برنامه سازان در یک مکان، عامل هم افزایی تجارب آنان می شود.

این هنرمند تصریح کرد: علاوه بر کشف استعدادهای جوان در این نوع جشنواره ها، تعاملی نیز میان برنامه سازان و مسئولین ایجاد می شود که امیدوارم به حمایت از تولیدات رسانه ای ختم شود.

بازیگر نام آشنای کشورمان در عین حال با انتقاد از اوضاع اقتصادی حاکم بر سینما و تلویزیون، گفت: در حال حاضر قصه طلب تلویزیونی شده مثل مهریه خانم ها، کی داده و کی گرفته است.

مجید مظفری با بیان این مطلب افزود: سال هاست که از تلویزیون طلب کار هستم، مدارک آن نیز موجود است اما نمی دانم این طلب را از کی باید بگیرم.
وی گفت: مشکلات مالی باعث پایین آمدن سطح کیفی تولیدات می شود. اخیراً چندین پیشنهاد کار داشتم اما سناریوها و نقش ها آنقدر دم دستی و سطح پایین بودند که همه را رد کردم. هنرمندان از طریق نقش هایی که بازی می کنند امرار معاش می کنند.

تلویزیون تهرانی نداریم

بازیگر فیلم سگ کشی افزود: حمایت مسئولان رسانه ای از برنامه سازان در نهایت به تلویزیون ملی منتهی می شود که در آن تمام اقوام، چهره ها مردم استان های مختلف ادبیات و فرهنگ خود را در آن تلویزیون ملی ببینند. آن موقع دیگر چیزی به نام تلویزیونی صرفاً تهرانی نخواهیم داشت.

مظفری با بیان اینکه آگاهی درست باعث فرزانگی یک ملت می شود گفت: تلویزیون باید کمک و تشویق کند تا مردم روزی چند صفحه کتاب بخوانند و با ادبیات و تاریخ کشور خود آشنا شوند. تلویزیون باید سعی کند خود را از ادبیات تهرانی دور و به ادبیات دیگر استان ها اهمیت بیشتری دهد.

خبرنگار - محمد زندکریمخانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها