بعد از استقبال فوق‌العاده مردم از فیلم نهنگ عنبر در اردیبهشت 94، سامان مقدم به فکر ساختن ادامه آن افتاد و امسال با فیلم «نهنگ عنبر2؛ سلکشن رویا» متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر است.
کد خبر: ۹۸۴۴۶۴

«نهنگ عنبر2؛ سلکشن رویا» که در جهت قسمت اول آن ساخته شده، نگاهی دیگر به زندگی کاراکترهای اصلی آن دارد و در واقع برشی است از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار. قسمتی از این فیلم در تهران و بخشی از آن در شمال کشور جلوی دوربین رفته است و سازندگان این کمدی مفرح از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای اکران عمومی آن هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که نوروز 96 این فیلم اکران شود و از هم‌اکنون می‌توان فروش خوبی را برای آن پیش‌بینی کرد.

اکثر بازیگران قسمت اول در «نهنگ عنبر2؛ سلکشن رویا» هم حضور دارند و حسام نواب‌صفوی بازیگر جدید فیلم است. یکی از نکات جالب این فیلم حضور برخی پیشکسوتان بازیگری پس از مدت‌ها در این فیلم سینمایی است. شهلا ریاحی، کتایون امیرابراهیمی، محسن قاضی‌مرادی، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدی از جمله بازیگرانی هستند که در سری دوم «نهنگ عنبر» بازی کرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید آیا سری دوم «نهنگ عنبر» مانند قسمت اولش شیرین است یا خیر!

سارا و آیدا

مازیار میری کارگردان سینما و تلویزیون که فیلم سینمایی «حوض نقاشی» او برنده جوایز زیادی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شد، حالا پس از چهار سال دوری از سینما «سارا و آیدا» را به عنوان جدیدترین فیلم خود، با تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان جلوی دوربین برده است.

سارا و آیدا یک فیلم اجتماعی است که فضایش نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر شناخته‌شده میری است که در زمان اکران با استقبال خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان مواجه شد. آن‌طور که در خلاصه داستان آمده سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟

سارا و آیدا سومین همکاری میری و عربی (فیلمنامه‌نویس) بعد از مجموعه تلویزیونی «گاوصندوق» و فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» به شمار می‌آید. مصطفی زمانی، غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، یغما گلرویی، شیرین یزدان‌بخش و... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برپایی جشنواره فیلم فجر در 30 استان

مدیر امور استان‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که امسال این جشنواره علاوه بر تهران در 30 استان‌ کشور برگزار خواهد شد. فیلم‌ها از 16 تا 26 بهمن در استان‌‌ها به روی پرده می‌رود.

به گزارش مهر، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری از 12 تا 22 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

سانازقنبری

سینما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها