حماسه ماندگار 9 دی در رادیو

شبکه‌های رادیویی با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، ضمن بازخوانی حماسه ماندگار 9 دی به تبیین تجلی وحدت مردم و میثاق امت با ولایت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۸۳۶۷۰

رادیو ایران برنامه «حماسه حضور» را ساعت 10 صبح فردا به مخاطبان ارائه می‌کند که ضمن پوشش مراسم این روز در تهران و شهرستان‌ها، چگونگی پاسخ مردم به اغتشاشگران سال 88 را بررسی می‌کند. برنامه دیگری با عنوان «جهان سیاست» ساعت 16 و 30 دقیقه امروز حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی و فعالیت‌های مراکز گوناگون آمریکایی علیه ایران را تحلیل می‌کند.

شبکه رادیویی فرهنگ ضمن این‌که از روز گذشته اخبار مرتبط با روز بصیرت را در برنامه‌ای به نام «کوبه» به مخاطبان ارائه می‌کند، یک مستند گزارشی به نام «نشان» تدارک دیده که پنجشنبه ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو فرهنگ به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

رادیو قرآن با دو برنامه «آیه‌های انقلاب» و «کلام ناب از خورشید انقلاب» که به ترتیب ساعت 8 صبح و ساعت 13 و 55 دقیقه پخش می‌شود، بیانات مقام معظم رهبری را با موضوع عوامل بصیرت‌زا و موانع بصیرت به شنوندگان ارائه می‌کند.

برنامه «صبح تهران» در رادیو تهران، امروز و فردا، ساعت 6 و 35 دقیقه، گزارش‌هایی از روز بصیرت به مخاطبان ارائه می‌کند و ویژه برنامه «گاهشمار تاریخ» که ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود به بررسی حماسه تاریخی 9 دی می‌پردازد. رادیو جوان برنامه «تقاطع» را تدارک دیده که فردا ساعت 9 صبح پخش می‌شود.

رادیو ورزش با برنامه «هوادار» ساعت 10 و «عصرانه» ساعت 17 با ساختار ترکیبی نمایشی به موضوع بصیرت می‌پردازد و رادیو سلامت با برنامه «عصرتون سلامت» ساعت 17 و 30 دقیقه به نقش بصیرت و آگاهی در زندگی می‌پردازد.

برنامه «نود و هشتی‌‌ها» ساعت 17 فردا از رادیو اقتصاد پخش می‌شود و به تبیین نقش ولایت و رهبری در امنیت اجتماعی و اقتصادی اختصاص دارد و برنامه «رهیافت» که ساعت 20 فردا پخش می‌شود، تبعات اقتصادی فتنه 88 بر کشور را بررسی می‌کند.

رادیو نمایش «نیلوفری در مرداب» را ساعت 6 و 30 دقیقه فردا و «بصیرت» را ساعت 7 و 15 دقیقه به علاقه‌مندان ارائه می‌کند که هر دو نمایش به موضوع بصیرت اختصاص دارد.

«تجلی بصیرت» ساعت 8 و 40 دقیقه فردا از رادیو معارف پخش می‌شود و نقش پیوند امت و امام و عنصر بصیرت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند. همچنین ویژه‌برنامه «به رنگ خدا» که از 4 دی، ساعت 17 از رادیو معارف پخش می‌شود تا فردا ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها